Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

پژو با چند شاسی‌بلند در نمایشگاه خودروی پاریس طوفان به‌ پا خواهد کرد!

پژو به طور رسمی خودروهایی که قصد به نمایش گذاشتن  آن‌ها را در نمایشگاه خودروی پاریس امسال دارد، اعلام کرد. این خودروها شامل ۲۰۰۸، ۳۰۰۸ و ۵۰۰۸ هستند.

پژو ۲۰۰۸ فیس‌لیفت که در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۶ از آن رونمایی شد، در شهر مولوز فرانسه مونتاژ شده است و از امکاناتی ازجمله سیستم کارپلی اپل، MirrorLink، دوربین دیدعقب، ترمز Active City Brake و سیستم کمکی پارک Park Assist بهره می‌برد. نیروی این خودرو توسط رنجی از موتورهای PureTech و BlueHDi تامین می‌شود، موتورهایی که همگی سازگار با استاندارد یورو ۶ هستند.

2016-peugeot-2008

پاسخ پژو به نیسان قشقایی و رنو قاجار، ۳۰۰۸ نام دارد،‌ خودرویی در انتهای بهار امسال معرفی شد. این شاسی‌بلند کامپکت، در شهر سوشو مونتاژ می‌شود. به همراه این خودرو خریدار می‌تواند یک اسکوتر الکتریکی یا یک دوچرخه الکتریکی را که هر دو قابل جمع شدن هستند و برای قرارگیری در فضای صندوق عقب این خودرو طراحی شده‌اند، انتخاب کرده و با استفاده از خودروی درحال حرکت باتری آن‌‌‌‌ها را شارژ کند. ۳۰۰۸ جدید که مجهز به فهرستی بلند از سیستم‌های فعال مربوط به ایمنی است، در نمایشگاه پاریس نیز حاضر خواهد بود. تحویل این خودرو به خریداران در اواخر سال جاری میلادی آغاز می‌شود.

2017-peugeot-3008

پژو ۵۰۰۸ جدید نامی مشابه نسل پیشین خود دارد اما طراحی آن کاملا متفاوت با خودروهای پیشین خودش است. این خودرو از همان پلتفرم ماژولار EMP2 ۳۰۰۸ جدید بهره می‌برد اما تناسب بیش‌تری از خودروی پیشین خود دارد و طبق گفته پژو در سگمنت  C خودروهای هفت‌سرنشین بزرگ قرار می‌گیرد. پژو ۵۰۰۸ کاملا جدید که در رن تولید می‌شود، بهار آینده در بازارهای بین‌المللی عرضه خواهد شد.

2017-peugeot-5008

 

پژو 3008 DKR جدید که با مشارکت مرکز پژو استایل طراحی شده است، پیش از مسابقات رالی داکار ۲۰۱۷، در پایتخت فرانسه به نمایش گذاشته خواهد شد. این خودرو که به عنوان جانشینی برای 2008 DKR عرضه خواهد شد، شبیه به ۳۰۰۸ کراس‌اوور است و از یک موتور ۳ لیتری توربو دوقلوی V6 دیزلی بهره می‌برد. این خودرو ماه آینده در مراکش و توسط تیمی به رانندگی کارلوس ساینز به مسابقه خواهد پرداخت.

2017-peugeot-3008-dkr

 

پژو همچنین در نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۶، 108 Top،  ۲۰۸ رولند گاروس، Traveller، ۵۰۸ بیزینس، iOn و یک دوچرخه با موتور الکتریکی را به نمایش خواهد گذاشت. علاوه بر این، این خودروساز فرانسوی خودروی کانسپت فراکتال را نیز که یک خودروی الکتریکی با یک طراحی آینده‌نگرانه است، به این نمایشگاه خواهد آورد. از این خودرو پیش از این در نمایشگاه خودروی فرانکفورت در سال گذشته رونمایی شده است.

208 GTi، 308 GTi و 208 WRX  هم در این نمایشگاه حاضر خواهند بود و i-Cockpit پژو نیز که در ۳۰۰۸ و ۵۰۰۸ جدید عرضه شد، برای بازدیدکنندگان به نمایش در می‌آید. بازدیدکنندگان از غرفه پژو می‌توانند سیستم‌های کمکی راننده را با یک هدست واقعیت مجازی تست کنند و سپس به تجربه سیستم صدای با کیفیت عالی Focal که در ۳۰۰۸ جدید به‌کار رفته است‌، بپردارند. آن‌ها به “تمامی خدماتی که توسط MyPeugeot ارائه می‌شود” پی خواهند برد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.