مکمل بنزین
گوناگونخبر

درز تصاویری از نسل جدید کیا اسپورتیج

خودرو کیا اسپورتیج را تقریبا همه می‌شناسند و در کشور ما نیز این محصول محبوبیت خوبی در میان افراد دارد. محصولاتی که ما در خیابان‌ها مشاهده می‌کنیم مربوط به نسل اول تا سوم هستند که نسل فعلی از سال 2011 معرفی گردیده است. کمپانی کیا هنوز چهارمین نسل از اسپورتیج را معرفی نکرده است و انتظار می‌رود که اواخر امسال شاهد نسل جدید این محصول باشیم. اخیرا مدل آزمایشی نسل بعدی (مدل 2017) این خودرو در اروپا دیده شده است و ما قصد داریم در ادامه شما را به دیدن تصاویر و مشخصات آن دعوت کنیم، پس با چرخان همراه شوید.

2017-kia-sportage-spy-shots-02-765x526

مانند نسخه‌های قبلی، این مدل هم از لحاظ مکانیکی به هیوندای توسان بسیار شبیه است. مدل 2016 هیوندای توسان، دارای موتور توربوی کوچک، گیربکس دو کلاچه و سیستم‌های الکترونیکی کمکی راننده است و به احتمال فراوان تمامی آن‌ها را در اسپورتیج 2017 نیز مشاهده خواهیم کرد. از عکس‌های جاسوسی منتشر شده، می‌توان فهمید که اسپورتیج 2017، در بخش طراحی بیرونی نسبت به نسل قبلی خود تغییر خاصی نداشته، چرا که از ابعاد و استیلی مشابه بهره می‌برد. در بخش طراحی داخلی نیز، صفحه‌نمایش وسط این خودرو بین ورودی هوا و اهرم دنده ( که همچنان T شکل است) قرارگرفته که از این نظر هم تغییر خاصی را تجربه نکرده است. علاوه بر موراد مذکور، در تصویر زیر شما نمونه اولیه داشبورد و فرمان این محصول را نیز می‌توانید مشاهده کنید.2017-kia-sportage-spy-shots-interior-765x515

از لحاظ قدرت و توانایی نیز انتظار داریم کیا نهایت تلاش خود را کند و احتمال می‌رود بر روی چهارمین نسل از اسپورتیج موتور 1.6 لیتری با 136hp قرار گیرد و توربو شارژر آن نیز 2.0 لیتری با  245hp باشد. برای آشنایی با چهره و مشخصات اصلی این دستگاه می‌بایست تا اواخر امسال منظر بمانیم تا این کمپانی کره‌ای محصول جدید خود را معرفی و روانه بازار کند. احتمالا ما اواخر امسال یا اوایل سال بعد چیزهای بیشتری از این خودرو می‌شنویم. در زیر می‌توانید تصاویر مرتبط به دستگاه را مشاهده کنید (برای مشاهده تصاویر در سایز اصلی بر روی آن‌ها کلیک کنید).

2017-kia-sportage-spy-shots-01-765x548  2017-KIA-SPORTAGE-SPY-PHOTOS-9 2017-kia-sportage-spy-shots-image-via-s-baldauf-sb-medien_100516820_l kia-sportage-spy-07-1

همچنین قبل از معرفی این دستگاه، قرار است تا کمپانی کیا، مدل فعلی اسپورتیج را با بهبودهایی برای سال 2016 عرضه کند. استفاده از صفحه‌نمایش لمسی و دوربین عقب در مدل پایه و استفاده از چرم در مدل بالاتر از تغییرات مهم این خودرو خواهند بود. در موتورهای خودرو نیز تغییری به وجود نیامده و از میان موتور چهار سیلندر 2.4 لیتری با 182 اسب بخار نیرو و موتور 2.0 لیتری توربو با 260 اسب بخار نیرو یکی را می‌توانید یکی را برگزینید. همچنین گیربکس شش سرعته اتوماتیک و سیستم انتقال قدرت AWD هم به‌صورت آپشن و در تریم بالاتر برای این خودرو در نظر گرفته‌شده است.

مهدی خرسندی

یک نوجوان عاشق فناوری روز دنیا خوشحالم که برای شما عزیزان می‌نویسم و امیدوارم که متفاوت‌ترین تجربه رو در چرخان داشته باشید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا