Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

مرسدس در حال اعمال آخرین تغییرات برروی فیس‌لیفت کلاس S و S63 AMG است!

فیس‌لیفت مرسدس کلاس S در حین انجام تست همراه با برادر سریع‌ترش S63 آام‌گ در جنوب اروپا دیده شده است.

mercedes-s-class-facelift-5

این پرچم‌دار لوکس آلمانی چند به‌روزرسانی خواهد داشت که از جمله‌ آن‌ها می‌توان چند تکنولوژی پیشرفته که از آن‌ها در کلاس E رونمایی شده است، اشاره کرد. این تکنولوژی‌ها چیزهایی مانند سیستم‌های کنترلی لمسی، یک فرمان سه‌شاخه جدید و چند نمایشگر دیجیتال هستند.

یکی از امکانات دیگر کلاس S جدید، دو صفحه‌ نمایش جدید با رزولوشن تصویر بالاست. هیچ دکمه‌ای در بین این دو نمایشگر قرار ندارد که موجب می‌شود آن‌ها ظاهری یکپارچه‌تر و زیباتر داشته باشند. سیستم سرگرمی و اطلاعات خودرو نیز توسط یک تاچ‌پد جدید در کنسول مرکزی خودرو کنترل خواهد شد.

mercedes-s63-amg-fl-8

طراحی خارجی خودرو با نورپردازی‌های جدید در تمام جهات خودرو و سپرهای جدید تغییر خواهد کرد. البته ظاهر کلی کلاس S بدون تغییر باقی خواهد ماند، چرا که طراحی این خودرو یکی از موفق‌ترین طراحی‌های مرسدس است.

موتورهای این خودرو نیز برای کم‌تر شدن تولید گازهای گلخانه‌ای و احتمالا حتی تولید توان بیش‌تر به‌روز می‌شوند. همچنین مرسدس احتمالا قصد دارد از موتورهای جدید ۶ سیلندر خطی خود که با یک سیستم هیبریدی 48V جفت می‌شوند، در فیس‌لیفت کلاس S رونمایی کند. این موضوع می‌توان توضیحی برای تست‌های توسعه گسترده مرسدس در طول ماه‌های گذشته باشد، البته این مورد فعلا قطعی نیست.

mercedes-s-class-facelift-2

بنابراین، باید منتظر رونمایی از کلاس S جدید مرسدس و نمونه سریع‌تر آن در یک نمایشگاه خودرو باشیم. شاید این اتفاق در نمایشگاه پاریس رخ ندهد، اما در دیگر مراسم و نمایشگاه‌های پیش‌رو باید منتظر آن باشیم. برای دیدن این خودرو لحظه شماری می‌کنیم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.