مکمل بنزین
گوناگونخبر

گرایش کارخانه‌ها به برادران اتریشی برای ساخت باتری‌های الکتریکی پر قدرت!

امروزه تولید خودروهای تمام برقی یکی از اهداف کارخانه‌های اتومبیل‌سازی بزرگ دنیا است و این امر باعث شده تا این کارخانه‌ها به شرکت Kriesel که توسط سه برادر اتریشی اداره می‌شود روی آورند. این برادران اعلام کردند که قدرت باتری‌ تولیدی آنها بهتر از باتری‌های تسلا است.

screen-shot-2016-09-30-at-09-49-27

شرکت الکتریکی Kreisel توسط جان، مارکوس و فیلیپ شکل گرفت که در حال حاضر موتور‌های برقی و بسته‌های باتری را تولید می‌کنند، هم‌چنین بنا به گزارش خبرگزاری Automotive، آنها نمونه‌های اولیه باتری‌ لیتیوم -یونی در حال ساخت را برای چندین کارخانه‌ در دست اجرا دارند. این شرکت ادعا کرده هر روز بیش از ۲۰ تقاضا از کارخانه‌های مختلف مانند بی‌ام‌و، مک‌لارن، پورشه، فولکس‌واگن و… به دستشان می‌رسد. اکثریت این کارخانه‌ها تقاضای همکاری برای گسترش خط تولید وسیله‌های نقلیه‌شان را دارند.

kreisel-2

این برادران اعلام کردند که تکنیک‌های گرمایشی-سرمایشی و جوش‌های لیزری مخصوص آنها اجازه می‌دهد قدرت کامل در سلول‌های لیتیوم-یونی باقی‌ بماند، که باعث می‌شود کارایی این باتری‌ها بهتر از باتر‌ی‌های استفاده شده توسط تسلا باشد. مارکوس کریزل بیان کرد: تمام صنعت خودروسازی در حال جستجو راه‌حل هستند و ما درحال حاضر راه‌حل را داریم که باعث شده کارخانه‌ها به سراغ‌ ما بیایند و پروژه‌هایشان را در اختیار ما بگذارند. الان در این تجارت هیچ رقیب واقعی نداریم.

kreisel-3

در حال حاضر کارخانه‌ Kreisel روی سه کارگاه خودرو کار می‌کند که تبدیل به اولین کارخانه‌ تولید باتری لیتیوم-یون شده و انتظار می‌رود در سال بعدی با عقد قرداد با یکی از کارخانه‌ها ( که هنوز اسمش فاش نشده) حدود ۱۰۰ هزار باتری خودرو در دو سال آتی‌ تولید کنند.

kreisel-5

مساحت کارخانه Kreisel سال ۲۰۱۷ به ۶۸ هزار فوت مربع خواهد رسید که قابلیت تولید ۶۰۰۰ بسته باتری و فروش ۵۰ میلیون باتری (پیل الکتریکی) را دارد. اخیرا، این کارخانه سفارش ۲۰۰۰ باتری خودرو و بسته‌های باتری از VDL Groep برای تولید مرسدس بنز اسپرینتر برقی برای هلند دریافت کرده است.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا