مکمل بنزین
گوناگونخبر

لافراری Aperta در نمایشگاه پاریس رونمایی شد و به فروش رسید!

فراری لافراری Aperta خودرویی که به معرفی نیازی ندارد؛ این ورژن بدون سقف لافراری برای اولین بار در نمایشگاه خودرو پاریس به نمایش درآمد. این خودرو با طراحی بیرونی فوق‌العاده ۷۰ سالگی فراری را یادآوری می‌کند که بدون سقف بودن آن مشخصه بارز آن است. براساس گزارشات فراری سقف استاندارد موقت را ارائه می‌دهد اما مشتریان این خودرو می‌توانند سقف فیبر کربنی را هم با پرداخت مبلغی بیشتر آن را سفارش دهند.

2017-ferrari-laferrari-aperta-rear-02

موتور این خودرو همانند لافراری ۱۲ سیلندر ۶.۳ لیتر با توان خروجی ۷۸۹ اسب بخار را داراست. موتور Aperta قدرتمندترین موتور خودروی جاده‌ای است که تا به حال فراری به بازار ارائه کرده‌؛ این موتور ۱۲ سیلندری به همراه موتور برقی با قدرت ۱۶۱ اسب بخار، خروجی ۹۵۰ اسب بخار را تولید می‌کند. در این مدل نرم‌افزار کنترل پیشرانه بازبینی شده که کارایی کلی خودرو را تقویت می‌کند.

2017-ferrari-laferrari-aperta-front-03

شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت لافراری Aperta کمتر از ۳ ثانیه تخمین زده شده و حداکثر سرعت آن ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت است. برای رسیدن به این سرعت بهترین آئرودینامیک برای بدنه آن طراحی شده؛ هم‌چنین درب‌های این خودرو با زاویه کمتری نسبت‌ به مدل‌های قبلی باز می‌شود که دلیل آن را فراری برای ایمنی بیشتر خودرو ذکر کرده است. لافراری Aperta تا به الان به فروش رفته و قرار است ۲۰۹ دستگاه از این خودرو تولید شود.

paris-2016-815

در کنار لافراری Aperta که در زبان ایتالیایی به معنی ((باز)) است، فراری در نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۶ مدل جدید GTC4 Lusso T را هم به نمایش درآورد. این مدل جدید موتور توربوشارژ ۸ سیلندر ۳.۹ لیتری با توان خروجی ۶۰۲ اسب بخار و گشتاور ۵۶۱ پوند-فوت را دارد که هر فردی را به خود جذب می‌کند. این خودرو ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر را در ۳.۵ ثانیه طی‌ می‌کند و حداکثر سرعت آن ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت است.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا