مکمل بنزین
گوناگونخبر

رونمایی از سیتروئن C3 جدید در نمایشگاه خودرو پاریس!

سیتروئن C3 کاملا جدید برای اولین بار در به صورت عمومی به نمایش درآمد. این خودرو به همراه نیسان میکرا اعضای جدید سگمنت سوپرمینی هستند.

به‌مانند C4 کاکتوس، سیتروئن C3 جدید نیز از آخرین زبان طراحی کمپانی فرانسوی بهره می‌برد که با پنل‌های محافظت با هوا برروی درب‌ها کامل می‌شود. در کل، سوپرمینی جدید سیتروئن ظاهری بسیار مدرن دارد و با ۳۶ ترکیب رنگ مختلف بدنه برروی ۹ رنگ کلی، ۳ آپشن سقف و ۴ تم طراحی داخلی عرضه خواهد شد.

2017-citroenc3-4

خریداران قادر خواهند بود تا موتور سیتروئن C3 جدید را از بین رنج وسیعی از موتورها انتخاب کنند که شامل موتورهای سه سیلندر بنزینی PureTech با قدرت‌های ۶۷ اسب‌بخار، ۸۱ اسب‌بخار و ۱۰۸ اسب‌بخار و موتورهای دیزلی BlueHDi با قدرت‌های ۷۴ اسب‌بخار و ۹۹ اسب‌‌بخار است. بسته به موتور انتخاب شده، این سیتروئن کامپکت با یکی از گیربکس‌های ۵ و ۶ سرعته دستی و ۶ سرعته اتوماتیک موجود خواهد بود.

2017-citroenc3-2

کابین این خودرو طراحی ساده با رنگ‌ و آپشن‌های شاد دارد. این خودرو همچنین با یک نمایشگر لمسی برای سیستم سرگرمی و اطلاعات که می‌تواند یک سیستم جهت‌یابی ماهواره‌ای سه بعدی با اطلاعات لحظه‌ای داشته باشد، یک دوربین دیدعقب و سرویس SOS این برند، عرضه می‌شود.

2017-citroenc3-1

فربد داودی

فربد داودی نویسنده و مترجم مطالب و اخبار حوزه خودرو در چرخان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا