مکمل بنزین
گوناگونخبر

تماشاخانه: یک پورشه 911 برای تیزری تبلیغاتی از بین رفت!

همیشه تبلیغات بخش مهمی از کمپانی‌ها بوده و در شرایط فعلی نیز شرکت‌ها سعی می‌کنند تا تبلیغی جالب و البته هوشمندانه را طراحی و تولید کنند تا بلکه مشتریان بیشتری را به سمت خود بکشانند. در این زمینه برخی جنبه هوشمندی ماجرا را در نظر می‌گیرند و برخی نیز همانند کمپانی rag & bons به جنبه سفیحانه موضوع می‌نگرند.

Porsche-911

این کمپانی که تولید کننده لباس است اخیرا در یک تیزر تبلیغاتی در کنار مدل معروف انگلیسی با نام Gabriella Wilde اقدام به ساخت یک تیزر تبلیغاتی کرده است که در جریان آن خیلی بی‌دلیل یک پورشه 911 نیز نیست و نابود می‌شود. شاید عجیب باشد اما تولید کننده تیزر تبلیغاتی نیوجرسی را بر روی پورشه 911 میندازد و آن نیز به بدترین شکل ممکن از دست می‌رود تا بلکه میزان فروش rag & bons افزایش یابد اما در این حین باید بگوییم که زهی خیال باطل. زیرا این واکنش حیرت انگیزی را از سمت کاربران جذب نکرده و در یوتیوب تنها 880 بار نمایش داده شده است که در این بین حدود 12 نفر آن را پسندیده‌اند ولی 1244 نفر به هیچ وجه آن را دوست نداشتند. پس بیایید ما نیز نگاهی به این ویدیو تبلیغاتی بیندازیم.

[aparat]oqGnt[/aparat]

نظر شما چیست؟

سعید میرزاپور

عشق به آی‌تی و خودرو باعث شده که بتوانم با تغییرات سریع دنیا همگام باشم؛ امیدوارم در کنار یکدیگر تجربه خوبی از نرمی تکنولوژی و غرش خودرو داشته باشیم!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. فرسوده بوده بابا !
    یه دونه سمند دادن به صاحبش!
    البته بدون ساعت و شیشه بالابر برقی و سایر امکانات !!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا