Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

مالکان خودروهای بنتلی دیگر لازم نیست به پمپ بنزین بروند!

شاید مراجعه به پمپ بنزین و کمی معطل شدن جهت پر کردن باک خودرو، برای خیلی‌ها فرآیند روتین و معمولی باشد اما هستند افرادی‌که نسبت به انجام این کار خیلی ابراز رضایت نمی‌کنند. امروزه در کلان شهرها و مناطق شلوغ، مردم زمان قابل توجهی را برای فرآیند سوخت‌گیری اختصاص می‌دهند که همین امر دلیل اصلی برای نارضایتی آنها محسوب می‌شود. اما اخیرا کمپانی انگلیسی بنتلی برای اینکه زحمت رفتن به پمپ بنزین و معطل شدن در آنجا را از میان بردارد، به مالکان خودروهای خود که در شهر کالیفرنیای آمریکا زندگی می‌کنند، این امکان را داده که از سرویس سوخت رسانی درب منزل بهره‌مند شوند.

bentley-fuel-4

بدین منظور این شرکت با استارت آپ Filld، که یک اپلیکیشن سرویس محور مبتنی بر موبایل جهت سوخت رسانی در نقاط دلخواه است، وارد همکاری شده تا این سرویس را درب منزل افرادی‌که صاحب خودروی بنتلی هستند و در شهر کالیفرنیا زندگی می‌کنند، بدون پرداخت هزینه اضافی، ارایه کند. برای استفاده از این خدمت جدید، این افراد کافی‌ست اپلیکیشن اختصاصی Filld for Bentley را برروی دستگاه هوشمند خود نصب کرده و زمان دلخواه را برای ارسال سوخت تعیین کنند.

bentley-fuel-5

نکته جالب‌تر اینکه اگر خودروی بنتلی مورد نظر در بیرون از منزل شخصی پارک شده باشد، اصلا نیازی نیست مالک آن برای بازکردن درب باک به خودش زحمت بدهد. چراکه به لطف استفاده از فناوری‌های هوشمند اتصالی جدید که در خودروهای بنتلی به کار رفته و یکپارچه‌سازی آن با این اپلیکیشن، فرآیند بازشدن درب به صورت خودکار هنگام مراجعه مامور سوخت‌گیری انجام می‌شود.

bentley-fuel-3

برای آینده این دو شرکت درنظر دارند تا فرآیندی را پیاده‌سازی کنند که به‌وسیله آن خودرو نیاز به سوخت گیری را به صورت خودکار و با تشخیص خودش اعلام کند و بدون اینکه افراد درگیر این موضوع شوند، باک خودرو همیشه پر باشد. آقای کریستوف ژرژ، مدیر بازاریابی و فروش بنتلی طی مصاحبه‌ای اعلام کرده “مالکیت یک خودروی بنتلی باید چیزی فراتر از صرفا داشتن یک خودرو باشد. تمام سعی ما این است که تجربه لوکس بودن را به‌طور کامل به مشتریان خود منتقل کنیم. به همین دلیل بنتلی همیشه به دنبال راه و روش‌های نوینی است که راحتی را با خدماتی هوشمند در اختیار بگذارد. این نوآوری‌ها به منظور بهبود برنامه سبک زندگی بنتلی ادامه خواهند داشت.”

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.