مکمل بنزین
گوناگونخبر

سانگ‌یانگ تا سال 2020 وارد بازار آمریکا می‌شود!

خودروسازی سانگ‌یانگ متعلق به کمپانی بزرگ ماهیندرا بوده و امیدوار است که با عرضه دو شاسی‌بلند کوچک خود، راهی برای حضور در بازار ایالات‌متحده امریکا پیدا کند.

در همین رابطه مدیرعامل کمپانی سانگ‌یانگ آقای Choi Johng-sik، در حاشیه برگزاری نمایشگاه خودروی پاریس 2016 از نقش مهم سانگ‌یانگ در کره جنوبی و آمادگی کامل این برند برای حضور در امریکا خبر داده است. او بازار امریکا را بسیار رقابتی دانسته و این ویژگی را به سود برند سانگ‌یانگ می‌داند و دلیل تولید محصولات جدید و متنوع توسط سانگ‌یانگ را همین موضوع عنوان کرده است.

ssangyong

سانگ‌یانگ دو خودرو را برای حضور در امریکا آماده می‌کند؛ نخست نسخه‌‌ای بروزرسانی شده از شاسی‌بلند کوچک تیوولی و دوم نسخه‌ای جدید و متفاوت از سانگ‌یانگ کوراندو!

هر دو خودرو بر روی یک پلتفرم مشترک ساخته شده‌اند و قدرت پیشرانه‌های خود را به هر چهار چرخ منتقل می‌کنند. دو خودروی مذکور با پیشرانه‌های 1.5 و 2 لیتری توربو و بنزینی، با قدرت 162 و 220 اسب‌بخار وارد بازار ایالات‌متحده امریکا خواهند شد.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا