Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

هیوندای آزرا برای مدل ۲۰۱۷ به روز می‌شود!

هیوندای آزرا مدل ۲۰۱۷ با رنگ‌ها و امکانات جدید به روز اصلاح شده است. رنگ‌های این خودرو خاکستری متالیک، زرشکی،Moroccan Pearl، مشکی Nocturne، سفید Hyper و نقره‌ای است. داخل خودرو از امکاناتی مانند گرمایش استاندارد و تهویه مطبوع برای صندلی‌های جلو، روکش‌های چرمی، نمایشگر جهت‌یابی ۸ اینچی لمسی، سازگاری با Apple CarPlay و Android Auto و یک سیستم صوتی ۵۵۰ واتی Infinity Logic 7 بهره می‌برد.

2017-hyundai-azera-3

سیستم تشخیص نقطه کور با هشدار برخورد از سمت عقب بدون هیچ هزینه اضافه‌ای عرضه می‌شود و آزرا ۲۰۱۷ می‌تواند مجهز به امکاناتی از جمله سیستم هشدار انحراف از بین خطوط، هشدار برخورد از سمت جلو، کروزکنترل هوشمند، استپ\استارت، چراغ‌های جلوی HID و چراغ‌های مه‌شکن LED شود. لیست آپشن‌های خودرو نیز شامل ترمز پارکینگ الکتریکی خودکار، سایبان شیشه عقب و شیشه‌های کناری، سقف بزرگ و رینگ‌های آلیاژی ۱۹ اینچی است.

2017-hyundai-azera-4

همچنین هیوندای آزرا ۲۰۱۷ مجهز به یک سیستم تعلیق کاملا مستقل با استرات‌های مک‌فرسون، میله تعادل جلوی ۲۴ میلی‌متری، اتصال‌های چندگانه در عقب، جذب‌کننده‌های ضربه Advanced Sach و دمپرهای (Amplitude Selective (ASD است.

آزرا ۲۰۱۷ مجهز به همان موتور ۳.۳ لیتری V6 است که ۲۹۳ اسب‌بخار و ۲۵۵ پوند-فوت گشتاور تولید می‌کند و متصل به یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک است. مصرف سوخت این خودرو در هر ۱۰۰ کیلومتر در شهر، بزرگراه و به صورت ترکیبی، به ترتیب ۱۱.۸، ۸.۴ و ۱۰.۲ لیتر است.

2017-hyundai-azera-2

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.