مکمل بنزین
گوناگونخبر

رنو، نیسان و میتسوبیشی معامله‌ی بی‌سابقه‌ای انجام می‌دهند

رنو – نیسان قصد دارد یک معامله‌ی ۲.۲ میلیاردی با میتسوبیشی انجام دهد که در پی آن، ۳۴ درصد سهام میتسوبیشی متعلق به این دو شرکت خواهد شد. این معامله تاثیر شگرفی در آینده‌ی این سه شرکت خواهد داشت. رئیس اجرایی رنو نیسان در نمایشگاه پاریس گفت ما انتظار داریم مسئولین ذی‌ربط درآمد چند میلیاردی را تصویب کنند و زمانی که این کار انجام شد، جزئیات چگونگی همکاری این سه شرکت در کنار هم منتشر خواهد شد.

renault-logo-2

او گفت: این معامله‌ای نیست که به‌راحتی انجام شود و آینده‌ی آن به خوبی مشخص باشد. روزی که معامله انجام شد، به شما خواهیم گفت که همکاری این سه شرکت به چه صورت خواهد بود. این معامله برای میتسوبیشی و نیسان بسیار معامله‌ی بزرگی است و برای رنو و میتسوبیشی هم بسیار مهم است.

mitsubishi_logo_standart

در حالی‌که هنوز جزئیات این معامله هنوز مشخص نیست، وی علاقه‌ی بسیاری به این معامله نشان داده و گفته خیلی مایل است که میتسوبیشی جزئی از نیسان و رنو شود. ملحق شدن این سه شرکت به این معنی است که همه‌ی بخش‌های میتسوبیشی، توسط هرسه شرکت به طور همزمان مدیریت خواهد شد.

میتسوبیشی در این معامله سعی دارد همکاری‌اش را با کمپانی‌های دیگر افزایش دهد. ما می‌دانیم که همکاری میتسوبیشی با سه شرکت دیگر باعث پیشرفت هر سه شرکت خواهد شد.

car_logo_png1658

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا