مکمل بنزین
گوناگونخبر

رنو داستر به ماجراجویی در هند می‌رود!

داستر یکی از خودروهای بسیار ارزان قیمت در رده شاسی بلندها بوده که توسط کمپانی زیرمجموعه رنو، یعنی داچیا تولید می‌شود. این خودرو در برخی از بازارهای دنیا، همچون ایران و هند، تحت برند شرکت مادر، یعنی رنو به بازار عرضه شده است. کمپانی رنو اخیرا تصمیم گرفته تا یک نسخه ویژه از داستر که برروی مدل فیس لیفت شده سه سال قبل داچیا پیاده سازی شده، را در بازار هند به‌فروش برساند.

2016-renault-duster-adventure-edition-3

این نسخه ویژه، رنو داستر Adventure نام دارد و همانطورکه از عنوان آن مشخص است، برای لذت بیشتر از ماجراجویی‌ها و سفرهای آفرود بهینه شده است. اگر نگاهی به ظاهر این شاسی بلند اقتصادی و ارزان‌قیمت بیاندازیم، به‌خوبی می‌توان تفاوت‌هایی را با نسخه عادی آن مشاهد کرد. اضافه شدن روکش پلاستیکی محافظتی مشکی رنگ در دورتادور بدنه، سینی آلومینیومی مخصوص متصل به زیر سپر جلو، سپر بزرگتر در جلو که به دو چراغ مه‌شکن اضافی مجهز شده و جلو پنجره مشکی براق از موارد جدیدی هستند که در نگاه اول به خوبی خودنمایی می‌کنند.

2016-renault-duster-adventure-edition-2

همچنین در این نسخه جدید برای اینکه تمایز بیشتری با مدل معمولی ایجاد شود، درکنار رنگ اختصاصی بدنه که با عنوان Outback Bronze شناخته می‌شود، از یک رنگ نارنجی برای سینی آلومینیومی زیر سپر جلو و همینطور باربند (روف ریل) استفاده شده است. علاوه‌‌ براین می‌توان به رینگ‌های آلیاژی مشکی رنگ و نقش و نگارهایی برروی ستون انتهایی خودرو هم اشاره کرد.

2016-renault-duster-adventure-edition-6

به‌روز رسانی‌ها به داخل کابین هم سرایت کرده به‌ طوریکه با ورود به داخل خودرو، بازهم یکسری تغییرات جزئی اینچنینی قابل مشاهده هستند. به طور مثال استفاده از پارچه‌هایی با رنگ بندی آبی برای روکش صندلی‌ها و برخی برجسته سازی‌ها با رنگ نارنجی در قسمت‌هایی مثل کیلومتر شمار، دور دریچه‌های هوا و دوخت و دوز دور فرمان و صندلی‌ها، از این موارد می‌باشند.

2016-renault-duster-adventure-edition-8

قیمت تعیین شده برای رنو داستر نسخه Adventure در کشور هند از 963 هزار روپیه تا 1.377 هزار روپیه متغیر است که اگر به دلار آمریکا تبدیل شود، قیمت آن چیزی بین 14 تا 20 هزار دلار می‌شود. رنو این نسخه ویژه را فقط با دو پیشرانه دیزلی 84 و 108 اسب بخاری و همینطور جعبه دنده دستی 6 سرعته روانه بازار هند کرده است.

به سوپر گروه رنو داستر ملحق شوید

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سیاست جدید خودروسازها داره منو دیوونه میکنه چرا انقدر دارن موتور های کم قدرت میزارن رو ماشین هاشون رنو داستر با 108 اسب بخار؟؟؟؟؟ بعد تازه اسمشو گذاشتن نسخه ویژه افرود؟؟؟؟ 405 من با موتور تی یو فایو با 105 اسب شیب جاده پنج درجه میشه نمیکشه قربونش برم بنزین مملکتم که بدرد نمیخوره و خرید ماشین توربو تو ایران حماقته به خدا ما فقط زنده ایم زندگی نمیکنیم اینجا

    1. بزرگوار، نوشته موتور دیزلی
      موتور های دیزلی اسب بخار پایینی دارن ولی گشتاور خیلی بالایی دارن، به خاطر همین مناسب آفرود عه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا