مکمل بنزین
گوناگونخبر

بنتلی با سیستم صوتی حرفه‌ای به خانه طرفدارانش می‌رود!

تقریبا دو ماه دیگر تا کریسمس باقی مانده و کمپانی بنتلی تصمیم گرفته تا طرفدارانش را با یک محصول متفاوت سورپرایز کند. این شرکت انگلیسی جدیدا برای علاقه‌مندان به موسیقی، یک سیستم صوتی بسیار حرفه‌ای و زیبا را ارائه کرده که به اعتقاد خودش می‌تواند بهترین هدیه برای آنها باشد. اما این محصول جدید قرار نیست در خودروی بنتلی سواران انجام وظیفه کند، بلکه محیط خانه آنها را با پخش موسیقی‌های مورد علاقه، آن‌هم در سرمای زمستان و برف کریسمس، بسیار دلنشین خواهد کرد.

naim-bentley-audio

اما اگر بخواهیم وارد جزئیات این سیستم صوتی جدید شویم، باید قبل از هرچیز بگوئیم که بنتلی همانند خودروهای بسیار لوکس و باکیفیت خود، این محصول را هم در سطحی پیشرفته و بسیار حرفه‌ای عرضه کرده است. البته فرآیند طراحی و مهندسی این سیستم صوتی همراه با شریک تجاری بنتلی، یعنی Naim Audio صورت گرفته که از سال 2008 میلادی تا به امروز، وظیفه بهینه‌سازی سیستم صوتی خودروهای بنتلی را برعهده گرفته است. این محصول جدید در دو نسخه معرفی شده که یکی ” Naim for Bentley Mu-so ” و دیگری ” Naim for Bentley Mu-so Qb ” نام دارند.

naim-for-bentley-home-speakers-2

مدل اول که یکی از قویترین‌ها در نوع خودش محسوب می‌شود، می‌تواند 450 وات توان واقعی را از طریق 6 بلندگوی بسیار باکیفیت تولید کند. البته برای چنین قابلیتی باید هزینه قابل توجهی در حدود 1700 دلار را هم متحمل شد! مدل دوم کمی ضعیفتر بوده و 300 وات توان واقعی را ارائه می‌کند که به همین خاطر قیمت آن 1100 دلار تعیین شده است. بنتلی اعلام کرده که عرضه این دو نسخه با ویژگی‌هایی همچون صفحه کنترل دایره‌ای شکل و چرخان با الگوبرداری از زبان طراحی اصلی، بدنه مشبک با طرح معروف دیده شده در جلوپنجره خودروهای این شرکت، رنگ اختصاصی و استفاده از مواد باکیفیتی از جنس چوب و آلومینیوم، به خوبی 100 سال میراث و مهارت شرکت را در صنعت طراحی محصولات لوکس و سطح بالا معرفی می‌کنند.

naim-for-bentley-home-speakers-3

علاوه براین موارد، باید گفت که بلندگوهای این سیستم صوتی بواسطه قابلیت اتصال بی‌سیم، به راحتی در هر نقطه‌ای از خانه برای اجرای موسیقی از طریق سرویس‌های آنلاین اینترنتی همچون Spotify و رادیو و یا استریم صوت دانلود شده از دستگاه‌های دیگر، مورد استفاده قرار گیرند. فروش این محصول جدید از طریق نمایندگی‌های رسمی شرکت بنتلی آغاز شده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا