مکمل بنزین
گوناگونخبر

تسلا مدل 3 تمام و کمال فروخته شد!

ایلان ماسک در صفحه رسمی توییتر خود اعلام کرده است که در 12 ماه گذشته تمام خودروهای تسلا مدل 3 پیش خرید و فروخته شده‌اند. بنیانگذار تسلا، در مصاحبه‌ای که با مجله Fortune داشته است؛ اعلام کرده که از حالا تمام سفارشات ثبت شده برای تسلا مدل 3 مربوط به تعهد تحویل خودرو از سوی تسلا، در سال 2018 می‌باشد و  تمام ظرفیت تولید و فروش تسلادر سال 2017 پر شده است!

tesla-model-3-quick-like-model-s-25

تاکنون زمان دقیق آغاز تولید مدل 3 اعلام نشده؛ اما با توجه به اطلاعات موجود در وبسایت کمپانی تسلا؛ تولید مدل 3 از اواسط سال 2017 آغاز شده و اولین نمونه‌های مدل 3 در نیمه دوم سال آینده، به دست مشتریان تسلا خواهند رسید. تسلا در ماه مه اعلام کرد که بیش از 373 هزار نفر، مدل 3 را پیش خرید کرده‌اند و احتمالا هم اکنون این رقم از مرز 400 هزار نفر گذشته است.

تسلا مدل 3 قیمتی 35 هزار دلاری داشته و با توجه به معافیت‌های مالیاتی و اعتباری خرید آن که مبلغی در حدود 7500 دلار خواهد شد؛ می‌توان این خودروی جنجالی را با قیمتی کمتر از 27500 هزار دلار پیش خرید کرد. کمپانی تسلا در مراسم رونمایی از مدل 3؛ ادعا کرد که این خودرو توان پیمایش مسافتی 346 کیلومتری را تنها با یکبار شارژ خواهد داشت.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا