مکمل بنزین
گوناگونخبر

جدیدترین گزارش مالی تسلا؛ رشد 145 درصدی درآمدها!

کمپانی تسلا با انتشار گزارش مالی خود در سه ماهه سوم سال جاری میلادی، خبر از درآمد خالص 22 میلیون دلاری خود داده است. به گزارش Automotive News؛ کمپانی تسلا در گزارش مالی سه ماهه دوم خود نیز به سود‌آوری مناسبی رسیده بود. میزان درآمد کمپانی تسلا در سه ماه سوم سال جاری میلادی، به 2.3 میلیارد دلار رسیده است که حدود 145 درصد از مدت زمان مشابهه سال 2015 میلادی بیشتر است.

مدل‌های برقی تسلا بسیار محبوب بوده و با استقبال و اقبال خوبی مواجه شده‌اند. تسلا در سه ماه نخست سال جاری میلادی؛ 24821 دستگاه از تولیدات خود را فروخته است؛ که این رقم نشان دهنده افزایش 114 درصدی فروش محصولات تسلا نسبت به مدت زمان مشابه، در سال 2015 میلادی است. تسلا 16047 دستگاه مدل S و 8774 دستگاه مدل X را فروخته است. به این ترتیب فروش هر کدام از خودروهای تسلا حدود 68 درصد افزایش داشته است.

tesla-model-s

تسلا به خوبی مسیر رشد خود را برای رسیدن به هدف فروش 50 هزار دستگاه خودرو طی کرده و برای رسیدن به اهداف مورد نظر خود، تنها باید 25179 دستگاه دیگر از محصولات خود را به فروش برساند.

تسلا گزارش کاملی از وضعیت اقتصادی خود را در اختیار سرمایه‌گذاران قرار اده است. این کمپانی 17 فروشگاه جدید را در سه ماهه اخیر بازگشایی کرده و تعداد فروشگاه‌های خود در سراسر جهان را به 250 واحد رسانده است. آمار شگفت‌انگیز کمپانی تسلا، سرعت رو به رشد آن را به نمایش می‌گذارد و این در حالی است که هنوز تحویل تسلا مدل 3 شروع نشده است. این خودرو که با استقبال زیادی روبرو شده؛ با شروع نیمه دوم سال 2017 به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

همچنین کمپانی تسلا قصد راه‌اندازی بزرگترین سیستم ذخیره انرژی باتری لیتیوم‌یون جهان را در کالیفرنیای جنوبی دارد که قادر به تامین انرژی 2500 خانه است. تسلا در 28 اکتبر یک محصول مشترک  و حاصل همکاری با SolarCity را رونمایی می‌کند.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا