Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

۵ خودروی دوست‌داشتنی با گیربکس دستی!

وجود گیربکس‌های اتومات در رانندگی شهری بسیار خوب است اما زمانی که حرف از سرعت زده می‌شود، شرایط متفاوت خواهد شد چرا که رانندگی با خودروهای گیربکس دستی بسیار لذت‌بخش‌تر هستند. رانندگی با خودروهای گیربکس دستی در بسیاری از کشورها دنیا طرفداران خاص خود را دارد. عرضه آلفارومئو جولیا فقط با گیربکس اتومات در آمریکای شمالی، بسیاری از علاقه‌مندان به گیربکس‌های دستی را در این منطقه نا‌امید کرد. خوشبختانه هنوز هم تعدادی از خودروهای دوست‌داشتنی وجود دارند که مجهز به گیربکس دستی هستند و امروز ما در سایت چرخان نام ۵ مدل از برترین‌های دنیا را با گیربکس دستی برای شما آماده کرده‌ایم. با ما همراه باشید…

فورد فوکوس RS

2017fordfocusrs

این‌خودرو نه‌تنها یکی از بهترین گزینه‌های فورد با گبرکس دستی است، بلکه این شرکت تصمیم گرفته، فقط از گیربکس دستی در این هاچبک وحشی استفاده کند و در این مدل، مانند رقیب خود یعنی فولکس واگن گلف R، خبری از گیربکس‌های DSG، نیست.

مزدا MX-5 میاتا

2017-mazda-mx-5-miata-rf

لذت رانندگی با میاتا، مدتهاست که بر سرزبان‌ها افتاده و یکی از دلایل این محبوبیت، وجود گیربکس دستی در این خودرو است. میاتا با گنجایش ۲ سرنشین، با گیربکس دستی یک تجربه زیبا را از رانندگی به‌شما هدیه می‌دهد که با چند آپشن اضافه، این لذت بیشتر هم خواهد شد.

تویوتا تاکوما

toyota-tacoma

تاکوما به‌عنوان یک پیکاپ مناسب آفرود، با ۳ پدال هنوزهم در دسترس قرار دارد. یکی از دلایل شهرت این پیکاپ دوست‌داشتنی وجود گیربکس دستی به‌عنوان سیستم انتقال قدرت است. تویوتا از یک گیربکس شش سرعته دستی در مدل‌های ۲۵۰۰ و ۳۵۰۰ استفاده کرده و این مدل‌ها جزء پرطرفدارترین مدل خانواده تاکوما محسوب می‌شوند.

شورلت کوروت

2017chevroletcorvettegrandsport

هیچکس مهندسان شرولت را به‌دلیل وجود گیربکس دستی در کوروت، سرزنش نمی‌کند و بلکه این مهندسان سزاوار تشویق نیز هستند. وجود گیربکس هفت سرعته دستی در سوپراسپرت قدرتمند کوروت Z06، می‌تواند یک لذت رانندگی فوق‌العاده را ایجاد کند.

بی‌ام‌و M3

bmw-m3

بله، M4 معروف را می‌توان با گیربکس دستی تهیه کرد و این می‌تواند یک هماهنگی کامل بین موتور و گیربکس را ایجاد کند. این مدل یک سدان اسپورت زیبا و عالی با گیربکس دستی خواهد بود.

1 نظر
  1. سید مهران میرابوالقاسمی می گوید

    فقط مزدا باید بشینی پشت فرمونش بعد میفهمی رانندگی یعنی چی بهترین کارشناسا به عنوان بهترین ماشین ازش یاد می کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.