Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

برند تجاری جدید چینی‌ها در بازار خودرو؛ DearCC !

چینی‌ها یک نام تجاری جدید را به صنعت خودروسازی معرفی کرده‌اند. نام برند تجاری جدید چینی‌ها  DearCC بوده که یک نام انگلیسی است. هدف از تاسیس این برند؛ تولید و عرضه خودروهای برقی مقرون به صرفه برای خریداران جوان است. برند تجاری DearCC در نمایشگاه خودروی گوانژو رسما رونمایی و معرفی خواهد شد.

deree-1-660x459

deree-2-660x535

اولین محصول برند DearCC، یک خودروی کوچک، هاچ‌بک و چهار درب است. این خودرو از موتور الکتریکی شرکت DearCC استفاده خواهد کرد و در مجموع تنها 57 اسب‌بخار قدرت دارد! بنابر این، اولین خودروی DearCC به سختی به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد!

deree-3-660x251

فاصله بین دو محور خودروی مذکور 2400 میلی‌متر بوده و خریداران خوش فکر آن می‌توانند برای افزایش سرعت خود از اسپویلر عقب استفاده کنند!

6 دیدگاه
  1. سپهر می گوید

    این ماشین برقی کجا و خودروی برقی مهندس جمشید آرین کجا…با سرعت ۲۴۰ کیلومتر برساعت سرعت و صفر تا صد ۶/۸ ثانیه

    خداییش این چه خفتی هست که باید حتما وارد کنیم
    چرا
    چرا از تولید نخبگان داخلی حمایت نکنیم؟؟؟!!

    1. Adlanazizan 1@gmail.com می گوید

      واقعا ایا وقتش نرسیده که از نخبگانی مثل جمشی ارین اصل در صنعت خودروسازی استفاده کنیم ،وقتش نرسیده که دست رد به سینه چینی های نابودگر برنیم ، وقتش نرسیده از تولید ملی حمایت کنیم انهم وقتی دانش ان و مرد علم و عمل ان در ایران وجود داره؟التماستون میکنم از جمشید ارین حمای کنید چون حمایت از چنین افرادی یعنی حمایت از ایران

  2. سینا می گوید

    لابد بعد چند وقت ایران هم اقدام به وارداتش خواهد کرد مثل بقه برندها که وارد کردن با توجه به این که تعرفه خودروهای برقی صفر شده خوب از جمشید ارین و اختراعاتش حمایت کنند اختراع اولین خودرو هوشمند الکتریک اختراع ایستگاه شارژ هوشمند و…که روی خودرو سورن هم یه اختراع جدید کردن که از اگزوز ان به جای دود اب خارج میشه که در حالت الکتریک ۶۰۰کیلومتر و در حالت هایبرید ۱۰۰۰کیلوممتر با سرعت ۲۰۰کییلومتر برساعت میره و با ایستگاه شارژ هوشمند ساخته خود ارین در۵دقیقه شارژ میشه چرا ازش حمایت نمیشه و ….

  3. وحید می گوید

    سلام- خسته نباشید از چه ماشین خارق العاده ای صحبت فرمودید – واقعا چقد امکانات داره – مگه میشه با ماشین برقی باسرعت۱۰۰کیلومتر حرکت کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آهای مردم ایران چرا حقتون رو از مافیای خودروسازی و وارداتچیای دلال صفت نمیگیرین؟؟؟؟ ما دهها گروه دانشگاهی باسواد داریم که موتور و ماشین برقی میسازن (اما فقط واسه مسابقات – چون بهشون مجوز انبوه سازی نمیدن) و غیر از اونا ۱ دکتر جمشید داریم که ماشینهای برقی طراحی کرده که با سرعت ۲۰۰کیلومتر قابلیت حرکت داره – واقعا کی قراره از نخبگانمون حمایت کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ایرانیان به پا خیزید برای حمایت از نخبگان سرزمینتان

  4. رضا شوندی می گوید

    تازمانی که کشورمان نوابغی چون مهندس جمشید آرین داره و میتونه خودروی برقی بهتر از شرکتهای اروپایی درست کنه چرا بریم خوار و ذلیل کشور پست چین بشیم ایرانی باید سربلند باشه و خودرو ملی برقی رو خودش درست کنه

  5. فرامرز می گوید

    نظر به اینکه جناب جمشید آرین اصل اولین مخترع خودروی هوشمند الکتریک جهان ۱۰۰٪ طراحی و تولید ساخت ایران در ۱۴ سال پیش بوده اند که توسط مافیای ایران خودرو و سایپا و عوامل انها در بدنه دولت وزیر محیط زیست / وزیر صنایع و وزیر نفت موجبات یک خیانت ملی و توقف کار ایشان را فراهم نمودند ؛ که خانم ابتکار هم طی نامه ای به جناب آرین اعلام کرد خودرو های الکتریکی هیچگونه آینده ای ندارد ؛ تقاضا میکنم پیگیری رسانه ای کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.