مکمل بنزین
گوناگونخبر

کیا به Soul، توربو و کلاچ دوبل اضافه‌کرد!

مردم، همیشه کیا سول را تنها جعبه‌ای برروی چهارچرخ خطاب می‌کردند و همه‌ی ما می‌دانیم که این تصوری غلط است. آن‌ها همیشه سول را به‌خاطر کند بودن تحقیر می‌کردند و همه‌ی می‌دانیم که سول واقعا کند است. برای تغییر این دیدگاه‌ها، کمپانی اهل کره‌ جنوبی‌ نسخه‌ی جدیدی از این خودرو را معرفی کرده که ۲۰۱ اسب‌بخار را در اختیار راننده قرار می‌دهد. موتور جدید ۱.۶ لیتری توربو شارژ با جعبه‌دنده هفت سرعته و کلاچ دوبل کاملا همگام‌سازی شده و قدرت را به این خودرو بر‌می‌گرداند. علاوه بر موتور و جعبه‌دنده، تغییرات دیگری هم روی سول اتفاق افتاده که آن را تبدیل به خودرویی مناسب می‌کند.

2014-kia-soul-dealer

اولین چیزی که به چشم می‌خورد، رینگ‌های ۱۸ اینچی، رنگ قرمز بدنه و اگزوز دوقلوی کرومی است. داخل خودرو هم فرمان پایین‌تخت و Apple CarPlay و Android Auto تعبیه‌شده‌. قابلیت‌های اختیاری هم شامل سیستم صوتی با هشت بلندگو و صفحه‌ی ۸ اینچی لمسی می‌شود. اگر بخواهیم حقیقت را بگوییم، ما از عرضه‌ی این خودرو واقعا تعجب کردیم. بعد از همه‌ی اشکالاتی که به مدل قبلی وارد شد، هیچکس منتظر مدل جدید نبود. با این حال، توربو و کلاچ دوبل چیزهایی نیستند که ما بتوانیم از آن‌ها ایرادی بگیریم.

کیا هنوز وضعیت دردسترس بودن و قیمت این خودرو را منتشر نکرده اما مدل قبلی حدود 21300 دلار قیمت داشت و انتظار می‌رود خودروی جدید چند هزار دلار گران‌تر باشد.

2016-kia-soul-exclaim-hatchback-accessories-pics

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا