مکمل بنزین
گوناگونخبر

معرفی مدل ۲۰۱۷ فولکس‌واگن e-Golf؛ برد و قدرت بیشتر!

فولکس‌واگن در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس، نسخه‌هایی جدید و متفاوت از خودروی محبوب و پرفروش گلف را به نمایش گذاشته است. یکی از نسخه‌هایی که توجه حاضرین در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس را به خود جلب کرده؛ نسخه الکتریکی فولکس‌واگن گلف است، که قدرت و تجهیزات بیشتری نسبت به نسخه پیشین خود دارد.

باتری لیتیوم‌یونی نسخه قبلی فولس‌واگن e-Golf؛ ۲۴.۲ کیلووات ساعت انرژی را ذخیره می‌کرد و اکنون در مدل ۲۰۱۷ این خودرو؛ میزان ذخیره‌سازی انرژی به ۳۵.۸ کیلووات ساعت افزایش یافته است. افزایش توان ذخیره‌سازی انرژی در باتری‌های این خودرو، منجرب به طی کردن مسافتی معادل با ۱۲۴ مایل شده است. این مسافت در مدل پیشین فولکس‌واگن e-Golf، حدود ۸۳ مایل بود! همچنین با بروزرسانی و بهبود عملکرد باتری‌های مدل ۲۰۱۷ فولکس‌واگن e-Golf؛ در کمتر از شش ساعت باتری‌های این خودرو شارژ می‌شوند.

۲۰۱۷-volkswagen-e-golf11

موتور الکتریکی e-Golf نیز بروزرسانی شده و ۱۳۴ اسب‌بخار قدرت و گشتاوری ۲۱۴ پوند فوتی دارد. این اعداد در مدل پیشین فوکس‌واگن e-Golf، حدود ۱۱۵ اسب‌بخار با گشتاوری ۱۹۹ پوند فوتی بود! همچنین فولکس‌واگن ادعا می‌کند که شتاب ۰ تا ۱۰۰ مدل ۲۰۱۷ فولکس‌واگن e-Golf تنها در ۹.۶ ثانیه به دست می‌آید.

۲۰۱۷-volkswagen-e-golf1

فولکس‌واگن از نظر بصری نیز به توسعه و بهبود مدل ۲۰۱۷ خودروی e-Golf پرداخته است. در این مدل شاهد استفاده از سپری جدید و تجدید نظر در طراحی بخش‌هایی از داخل خودرو هستیم. چراغ‌های جلو و عقب از نوع LED بوده و یک نوار نازک و آبی رنگ در پیشانی و جلو پنجره‌ای خودرو ترسیم شده، که نماد الکتریکی بودن این نسخه از فولکس‌واگن گلف است.

۲۰۱۷-volkswagen-e-golf

در محیط داخلی مدل ۲۰۱۷ فولکس‌واگن e-Golf؛ شاهد استفاده از یک صفحه نمایش رنگی و ۱۲.۳ اینچی، به جای صفحه کیلومترهای پیشین فولکس‌واگن گلف هستیم. همچین در مدل ۲۰۱۷ خودروی e-Golf، از یک سیستم نرم‌افزاری جدید و یک صفحه نمایش لمسی ۹.۲ اینچی استفاده شده است. این صفحه نمایش به سیستم اپل CarPlay و اندروید Auto مجهز شده و به کنترل و حرکت بهتر خودرو کمک می‌کند. سیستم ترمز اضطراری و سیستم اجتناب از برخورد با عابرین پیاده نیز به مدل ۲۰۱۷ فولکس‌واگن e-Golf افزوده شده است. همچنین امکان افزودن پکیج Driver Assistance فولکس‌واگن با امکاناتی مانند؛ کابین دیجیتالی، کروز کنترل تطبیقی، هشداردهنده برخود با روبرو، ترمزهای اضطراری، هشدار دهنده نقاط کور، اتوپارک و… در مدل ۲۰۱۷ فولکس‌واگن e-Golf وجود دارد.

مدل ۲۰۱۷ فولگس‌واگن e-Golf با توجه به توسعه و بروزرسانی باتری و پیشرانه؛ رقیبانی مانند مدل ۲۰۱۷ نیسان Leaf و هیوندای Ioniq را در پیش دارد. هنوز قیمت مدل ۲۰۱۷ فولکس‌واگن e-Golf اعلام نشده؛ اما پیش‌بینی می‌شود که قیمت این خودرو بیش از ۳۶ هزار دلار باشد.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا