Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

هوندا از نسل جدید موتورسیکلت‌های کلاسیک Rebel رونمایی کرد

کمپانی مطرح هوندا اخیرا با حضور در نمایشگاه بین المللی موتورسیکلت Long Beach، محصولات جدیدی را به معرض دید علاقه‌مندان قرار داد. اما یکی از مهمترین مواردی که می‌توان به آن اشاره کرد، رونمایی از نسل جدید موتورسیکلت‌های کلاسیک این شرکت تحت عنوان Rebel‌ بود که باظاهر و طراحی خاص و خاطره‌انگیز خود خیلی‌ها را سورپرایز کرد. ریشه این سری از محصولات هوندا به سال ۱۹۸۵ میلادی باز می‌گردد و حالا این شرکت با استفاده از فناوری‌های نوین و امروزی ولی در قالبی نسبتا کلاسیک، موفق شده تا خاطرات آن روزها را به بهترین شکل ممکن زنده کند.

honda-new-rebel-bike-4

برای اینکه قشر جوان امروزی بتواند به خوبی با این محصولات جدید ارتباط برقرار کند و به نوعی جذب آنها شود، هوندا از یک طراحی باریک، رنگ مشکی مخصوص برای اکثر قسمت‌ها و همینطور ارتفاع نسبتا پایین ۶۹۰ میلی‌متری برای زین استفاده کرده تا هنگام موتور سواری جلوه خوب و جذابی از موتورسوار برای اطرافیان ایجاد شود. همانند دو مدل قدیمی از سری Rebel، یعنی نسخه‌های ۲۵۰ و ۴۵۰، هوندا دو موتورسیکلت جدید Rebel 500 و Rebel 300 را برای سال ۲۰۱۷ میلادی معرفی کرده است.

honda-new-rebel-bike-1

برای مدل ۵۰۰ هوندا از یک پیشرانه دوسیلندر ۸ سوپاپی DOHC با حجم ۴۷۱ سی‌سی استفاده کرده که از نوع بنزینی آب خنک بوده و دقیقا مشابه نوع به کار رفته شده در موتورسیکلت‌های معروف سری CB500 این شرکت ژاپنی است. قابلیت‌ها و فناوری‌های زیادی در این پیشرانه به کار گرفته شده که از مهمترین آنها می‌توان به سیستم کنترل هوشمند تزریق سوخت موسوم به PGM-FI اشاره کرد که معمولا در محصولات سطح بالای هوندا دیده می‌شود. این ویژگی اجازه می‌دهد که موتورسواران درکنار انتقال قدرت و سواری بسیار نرم و راحت، از سبک‌های اسپرت و سرعتی نیز لذت ببرند.

honda-new-rebel-bike-3

در مدل پایینتر ۳۰۰ هوندا ترجیح داده از پیشرانه تک سیلندر DOHC به حجم ۲۸۶ سی‌سی استفاده کند که آن هم از نوع بنزینی آب خنک است. در واقع تنها تفاوتی که بین این دو مدل وجود دارد، مربوط به تفاوت در پیشرانه‌ها است که همین منجر به قیمت گذاری متفاوت نیز برای آنها می‌شود. مدل ۵۰۰ با قیمتی درحدود ۶ هزار دلار و مدل ۳۰۰ نیز با قیمت ۴۴۰۰ دلار برای فروش دراختیار علاقه‌مندان قرار گرفته‌اند. البته نسخه ABS دار نیز برای هردو مدل عرضه شده که قیمت بالاتری دارند.

honda-new-rebel-bike-2

از ویژگی‌ها و امکانات این دو موتورسیکلت جدید می‌توان به فریم فولادی مستحکم، دیسک ترمز تکی ۲۹۶ میلی‌متری چرخ جلو، زین تقویت شده و بسیار راحت با ارتفاع ۶۹۰ میلی‌متری از سطح زمین، دوشاخ تلسکوپی ۴۱ میلی‌متری، فنربندی دوتایی پیشرفته در قسمت عقب، رینگ‌های ۱۶ اینچی عقب و جلو و باک آلومینیومی با ظرفیت ۱۲ لیتر اشاره کرد. همچنین مدل ۳۰۰ نزدیک به ۱۶۵ کیلوگرم و مدل ۵۰۰ نیز ۱۹۰ کیلوگرم وزن دارند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.