مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصادف دردناک بی‌ام‌و i8 در خیابان‌های چین!

کشور چین باتوجه به وسعت زیاد و همینطور جمعیت میلیاردی که دارد، همیشه یکی از کشورهای مهم جهان از لحاظ سوژه‌های ترافیکی بوده است. در این کشور چین، جدای اینکه بازار خودرویی بسیار بزرگی دارد و برندهای مطرحی از سراسر دنیا تلاش می‌کنند تا محصولاتی را به‌طور ویژه برای بازار آن طراحی کنند، بعضا تصادفات عجیب و غریبی هم اتفاق می‌افتد.

bmw-i8-0-660x379

به‌طور مثال حتما کلیپ‌های برخورد عجیب خودروها با موتورسواران و یا عابرین پیداه که با نجات معجزه آسای آنها همراه شده را دیدید و یا اینکه تصاویری از تصادف خودروهای سوپر اسپرت و گران قیمتی همچون لامبورگینی اونتادور، مک‌لارن ۵۷۰S و فراری  ۴۸۸ را از طریق خبرهایی در سایت چرخان مشاهده کرده‌اید. حالا در همین راستا مورد دردناک دیگری اتفاق افتاده که در آن یک بی‌ام‌و i8 گران قیمت به دلیل عدم توانایی راننده در کنترل آن، تصادف کرده و متحمل خسارات نسبتا زیادی شده است.

bmw-i8-01-660x446

در این تصادف که در شهر پکن روی داده، راننده یک دستگاه خودروی بی‌ام‌و i8 درحالیکه قصد داشته از بزرگراه به یک خروجی به سمت فرودگاه تغییر مسیر دهد، به دلیل سرعت بالا هنگام ورود به پیچ تند و نداشتن مهارت کافی، با حاشیه کنار خیابان برخورد کرده و باعث بروز چنین صحنه دردناکی شده است. در این تصادف سیستم تعلیق خودرو در بخش جلو به طور کامل از بین رفته و به دلیل برخورد خودرو از ناحیه جلو و سمت راست، خسارات زیادی به بدنه آن از این دو قسمت وارد شده ولی برای سمت چپ خودرو اتفاقی نیافتاده است.

bmw-i8-1-660x436

همانطورکه در تصاویر مشخص است، کیسه هوای جانبی و جلویی خودرو بازشده تا محافظت کاملی از راننده صورت گیرد. خوشبختانه در این تصادف خسارت جانی بوجود نیامده اما این بی‌ام‌و i8 که قیمت نمونه صفر کیلومتر آن حدودا ۳۰۰ هزار دلار است، خسارت مالی فراوانی را به خود دیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا