مکمل بنزین
گوناگونبرگزیده‌هاخبر

موضوع دومین شماره از مجله دیجیتال چرخان را پیشنهاد دهید

دوستان و همراهان همیشگی چرخان، سلام!

از ابتدای ماه جاری، نخستین شماره از مجله دیجیتال چرخان با موضوع شاسی بلندهای شهری کم‌تر از ۱۰۰ میلیون تومان را برای‌تان تولید کرده و جهت دانلود رایگان در وب‌سایت قرار دادیم. با توجه به آنکه استقبال از نخستین شماره از مجله دیجیتال بسیار خوب بود، بر آن شدیم تا تولید مجله دیجیتال را به صورت منظم و ماهیانه انجام دهیم و از آنجایی که هدف اصلی ما در این امر، رضایت شما خوبان است، پس دوست داریم تا نظرات‌تان را در ارتباط با دومین شماره از مجله دیجیتال چرخان که در دی ماه منتشر خواهد شد، با ما در میان بگذارید.

charkhan-mag1

بدین خاطر، در نظرسنجی زیر شرکت کنید و با انتخاب یکی از گزینه‌ها، به ما بگویید که دوست دارید تا موضوع اصلی مجله دوم در ارتباط با چه چیزی باشد. اگر هم به هیچ کدام علاقه‌ای ندارید، گزینه سایر موارد را تیک زده و در بخش دیدگاه‌ها، نظر خودتان را با ما در میان بگذارید.

به طور حتم ما تلاش می‌کنیم تا مجله دوم در مقایسه با اولین شماره، از کیفیت بهتر و مطالب جامع‌تری برخوردار باشد و بدون شک نظرات شما عزیزان در این راه، بزرگ‌ترین کمک ما خواهد بود؛ پس ما را تنها نگذارید!

[totalpoll id=”27205″]

پیمان گل‌کار

این روزها به‌قدری دنیای خودرو و فناوری در حال نزدیک شدن است که یک نفر با علاقه مشترک، می‌تواند تا هر دو حوزه را با عشق دنبال کند: این عاشق منم!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. با سلام
    بسیار عالی و تشکر از عمل پسندده شما امیدوارم موفق باشید ما هم پشتتون هستیم تا جایی که بتونیم یه موضوع که به ذهنم رسید مثلا خرید خودرو با قیمت هایی که در دسترس اقشار متوسط و ضعیف جامعه بیشتر هست مثلا ۲۰ تا ۴۰ نهایتش و هم مدلهای صفر و هم مدلهای دست دوم مثلا ماشینهای سال ۹۲ و ۹۳ میلادی در مقایسه با آشغالهای تولدی الان . یکی از دوستان همکار ما یه بنز ۱۹۰ مدل ۹۲ رو خریده که هم ایربگ داره و هم ای بی اس و قطعاتش هم به وفور پیدا می شه اون هم با قیمت ۳۰ تومان و ماشین بسیار تمیز و بدون رنگه فقط چند لکه رنگ کوچک قد کف دست داره و مقایسه این ماشینهای کار کرده با ماشینهای جدید از همه نظر از کیفیت قطعات گرفته تا بیه موارد . با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا