Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

رونمایی از لکسوسی پوشیده از ۴۲۰۰۰ عدد چراغ LED!

لکسوس مدلی برای سال ۲۰۱۷ ارائه داده که بدنه آن با استفاده از ۴۱۹۹۹ LED قابل تنظیم تزئین شده است. این لکسوس IS در وهله اول برای شرکت در موزیک ویدئویی از Dua Lipa با نام “Be the one” طراحی شد.

این اتومبیل با همکاری کمپانی لکسوس و Vevo ساخته شده است، LED های نصب شده بر روی بدنه این لکسوس همگی کار دست هستند. تمام این موارد دست به دست هم داده‌اند و این اتومبیل ژاپنی را به یک صفحه نمایش گرافیکی پیشرفته با قابلیت پخش انیمیشن‌های متحرک تبدیل کرده‌اند.

lexus-is-led-41111

LEDهای نصب شده دارای سه تنظیم هستند. اولین تنظیم، “Attract” نامیده می‌شود که به صورت حلقه‌های گرافیکی بوده و هدف آن به نمایش گذاشتن طراحی IS است. تنظیم بعدی “Music viz” است که حرکات LED را با موزیک در حال پخش همگام می‌سازد. تنظیم نهایی “Gesture” نام دارد و با کمک گرفتن از کنسولی که در اتومبیل نصب شده  قابلیت تشخیص حرکات دست را کسب کرده و بسته به موقعیت دست ها نور LEDها را تغییر می دهد.

اگر LED های نصب شده بر روی این لکسوس IS را در کنار یکدیگر قرار دهید طول آن‌ها به نیم مایل خواهد رسید.

lexus-is-led-511111

به گفته مدیر کل فروش و بازاریابی لکسوس، Brian Bolain، “اتومبیل برجسته‌ای همچون نمونه IS طراحی شده به معرفی‌نامه برجسته‌ای نیز احتیاج داشت. شرکت در یک موزیک ویدئو بهترین نقطه شروع برای پرده‌برداری از Lit IS به شمار می‌رفت و همکاری با  Dua Lipa به ما این اجازه را داد تا با جدیدترین روش ممکن به ایده‌هایمان جامه عمل بپوشانیم.”

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.