مکمل بنزین
گوناگونخبر

افتتاح سومین کارخانه هوندا و دانگ فنگ در چین!

با افزایش محبوبیت و فروش مدل‌های سدان سیویک و هوندا XR-V در چین، این کارخانه ژاپنی به فکر توسعه خط‌های تولیدی بیشتر برای جواب دادن به تقاضای مشتریان در این کشور افتاد. هوندا با همکاری کارخانه دانگ‌فنگ خودروهای خود را در این کشور به فروش می‌رساند. این کارخانه جدید حدود ۱.۲ میلیون مترمربع مساحت دارد که در ۸ کیلومتری جنوب شرقی اولین کارخانه ساخته شده هوندا و دانگ‌فنگ واقع شده‌است؛ بدین ترتیب تولید خودروهای هوندا در چین دو برابر افزایش می‌یابد.

honda-avancier-beijing-3

هوندا برای ساخت این کارخانه ۳ میلیارد یوان (۴۳۵ میلیون دلار آمریکا) سرمایه گذاری کرده و قرار هست خروجی سالانه این خط تولیدی ۱۲۰ هزار دستگاه خودرو باشد که تا سال ۲۰۱۹ میلادی ساخت این کارخانه تمام خواهد شد. هوندا هنوز اعلام نکرده کدام مدل خودروها در این کارخانه تولید خواهند شد اما به نظر می‌رسد خودروهای برقی در این خط تولید شوند که یکی از دلایل آن افزایش تقاضا خودروهای برقی یا سبز و هم‌چنین حمایت جمهوری خلق چین از خودروهای برقی در این بازار هست. با آغاز به کار این خط تولیدی هوندا قادر خواهد بود تولیدات خود را به ۶۰۰ هزار دستگاه در سال برساند.

honda-avancier-beijing-2

سرپرست ارشد و رئیس دفتر موتور هوندا در چین بیان کرد: هوندا فروش خوبی در بازار این کشور دارد و هر روز به مقدار فروش افزوده می‌شود و بر اساس پیش‌بینی‌های ما تا پایان سال جاری میلادی حدود ۱.۲ میلیون دستگاه خودرو فروش خواهیم داشت. بازار خودرو چین پتانسیل بالایی برای توسعه و رشد دارد و برای اینکه بتوانیم با قدرت جلو برویم و به تقاضاها جواب دهیم، هوندا در آینده نزدیک محصولات جذاب و با آخرین تکنولوژی را به این بازار تزریق خواهد کرد تا بتواند گوی سبقت را از دیگر رقبا بگیرد.

gienia

هوندا Gienia یکی از مدل‌هایی خواهد بود که با همکاری هوندا و دانگ‌فنگ برای این بازار در خط تولید قرار گرفته؛ این خودرو شبیه مدل جدید هاچ‌بک سیویک است و هنگامی که در نمایشگاه‌های خودرو چین به نمایش درآمد با استقبال خوبی روبرو شد.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا