Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

رونمایی از لامبورگینی آونتادور S در ژانویه

طبق آخرین گزارش‌های به‌دست‌ آمده، لامبورگینی قصد دارد یک مدل آونتادور S را در این ژانویه به نمایش بگذارد.

با چرخان همراه باشید.

به نظر می‌رسد این گزارش‌ها صحت داشته و لامبورگینی در حال آماده شدن برای عرضه نسخه فیس لیفت آونتادور است. نکته بارزی که در رابطه با این فیس لیفت می‌توان عنوان کرد: “طراحی جدید، قدرت برتر و ترکیبی از فن آوری های پیشرفته” است.

تصاویر جاسوسی موجود حرف زیادی برای گفتن ندارند و تنها چند تفاوت کوچک را به تصویر می‌کشند که البته خالی از لطف نیست! لامبورگینی آونتادور S در مدار ریکاردو Tormo F1 در والنسیا، اسپانیا راه اندازی خواهد شد. این ابرخودرو جدید به احتمال زیاد برای دریافت یک سری تنفس طبیعی موتور V12 با حجم ۶.۵  لیتر و با قدرت حدودی ۷۰۰ اسب‌بخار دارد.

طبق سنت دیرین لامبورگینی هرکدام از خودروهای تولیدی این شرکت براساس نام های گاوهای اسپانیایی نام‌گذاری می شوند. آونتادور نام یکی از شجاع‌ترین گاوهایی است که در اکتبر سال ۱۹۹۳ در شهر اراگزا اسپانیا با مقاومت کم‌نظیری در مقابل ماتادورها موفق به دریافت نشان شجاعت شده بود.

آونتادور

مدل جدید آونتادور S در تلاش برای تبدیل شدن به یک خودروی چالاک و پایدار در طول رانندگی است، به طور کلی آونتادور S با اجزای فعال جدیدی رونمایی خواهد شد.

برای آنکه نیروی تولید شده توسط پیشرانه به‌راحتی به وسیله جعبه دنده هفت‌سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل شود، آونتادور از یک سیستم چهارچرخ متحرک (AWD) بهینه‌سازی شده بهره می‌گیرد. این سیستم که به نام Haldex IV شناخته می‌شود، به صورت هوشمندانه و بسته به شرایط مسیر و حالت حرکت خودرو، نیروی تولیدی را بین چرخ های جلو و عقب تقسیم می‌کند.سیستم دیفرانسیل خود قفل‌شونده عقب به همراه دیفرانسیل جلو به صورت الکترونیکی توسط سیستم پایداری خودرو (ESP) کنترل می‌شود تا بهترین دینامیک و فرمان پذیری برای خودرو به دست آید. البته راننده می‌تواند از بین سه حالت ممکن شامل Strada (یا جاده)، Sport و Corsa (یا پیست) یکی را انتخاب کند که وابسته به آن پیشرانه، جعبه دنده، دیفرانسیل، فرمان و کنترل کننده‌های دینامیکی خودرو تغییر می کند.سیستم تعلیق جناغی دوبل آلومینیومی آونتادور نیز در نوع خود یکی از کم نظیرترین‌ها محسوب می‌شود. لول فنرها و کمک فنرها به صورت کامل از تکنولوژی خودروهای فرمول وان اقتباس شده‌اند که در عین حال برای رانندگی شهری مورد بهینه‌سازی قرار گرفته‌اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.