مکمل بنزین
گوناگونخبر

WMموتور پخش تصاویر فتوشاپی را رد کرد!

اخیرا شرکت تازه تاسیس WMموتور که به‌خاطر ساخت خودروهای تمام الکتریکی ارزان‌قیمت شناخته شده، بیانیه‌ای جهت تکذیب تصاویری که با نام آن‌ها منتشر شده، صادر کرده است.

با چرخان همراه باشید.

ماجرا از این قرار است که چندی پیش، تصاویری از محصولات آینده این شرکت ارائه شد که بعدا مشخص شد این تصاویر همگی فتوشاپ هستند و با الهام گرفتن از خودروهای دیگر طراحی شده‌اند. در این تصاویر چهار مدل خودرو دیده ‌شد که گفته می‌شد کانسپتی از محصولات آینده WMموتور هستند.

شرکت WMموتور در پاسخ به این اتهامات ایمیلی به سایت Motor1 ارسال کرده و توضیح داده است که هیچ‌یک از این تصاویر به‌هیچ‌عنوان متعلق به این شرکت نیستند و تمام تصاویر رسمی تنها از وب‌سایت WM موتور منتشر می‌شوند.

درواقع این تصاویر که برای اولین بار در رسانه‌های چینی منتشر شدند، بر اساس تصویر خودروهای میتسوبیشی اوتلندر PHEV کانسپت S و چند خودروی دیگر طراحی شده بودند.

WMموتور

بخشی از بیانیه این شرکت به شرح زیر است:

به‌عنوان یک شرکت سازنده وسایل نقلیه الکتریکی خلاقانه، WMموتور همواره به دفاع از حقوق معنوی خود واقف است. فرایند طراحی محصولات WMموتور کاملا محرمانه است و فعلا هیچ تصویری از آن‌ها ارائه نمی‌شود، بنابراین هرگونه تصویری که در اینترنت منتشر و ادعا شده که نشانگر طراحی کانسپت محصولات ما هستند به‌هیچ‌وجه به این شرکت مربوط نمی‌شوند.

این تصاویر توسط طراحان سودجو طراحی و منتشر شده و ما حتما به علت توهین و نقض حقوق WMموتور اقدامات قانونی فوری علیه منتشرکنندگان این تصاویر انجام خواهیم داد. به‌همین جهت اعلام می‌کنیم که تصاویر رسمی محصولات شرکت ما ابتدا در سایت اصلی و رسمی ما منتشر می‌شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا