مکمل بنزین
گوناگونخبر

ورود فورد موستانگ شلبی GT500 به بازار سال آینده میلادی!

به نظر می‌رسد که زمان رونمایی از فورد موستانگ شلبی GT500 جلو افتاده باشد و احتمال دارد که در ماه آینده میلادی در نمایشگاه خودرو دیترویت از این خودرو پرده‌برداری شود. در ماه‌های قبل این کارخانه آمریکایی سعی در توسعه دادن این مدل کرد اما هنوز فورد زمان رسمی رونمایی این خودرو را اعلام نکرده؛ با این وجود اگر در مرورگر گوگل کلمه ‘۲۰۱۷ Ford Mustang GT500’ را جستجو کنید اطلاعات و عکس‌های منتشر شده از این خودرو را می‌توانید ببینید و هم‌چنین ماه اوت گذشته این خودرو برای آزمایش رانندگی در جاده‌های شهر دیده شد بطوریکه جلوی آن پوشیده شده بود.

ford

البته اگر به وب‌سایت فورد با این کلمه جستجو شده بروید، صفحه باز شده لیستی از مدل‌های تولیدی ۲۰۱۷ را به شما نشان می‌دهد. بنا به گزارش مجله اتومبیل و دیگر خبرگزاری‌ها احتمال دارد این خودرو مجهز به موتور ۸ سیلندر ۵.۸ لیتری با قدرت ۶۶۲ الی ۷۵۰ اسب بخار، مجموعه گشتاور ۶۳۱ پوند-فوت و جعبه دنده اتوماتیک ۱۰ سرعته باشد، اما تمام این گزارش‌ها حدس و گمان‌هایی است که زده می‌شود زیرا هنوز این برند آمریکایی اطلاعی در مورد این خودرو منتشر نکرده‌است.

۲۰۱۳_ford_shelby-gt500_coupe_base_rq_oem_2_2048

بر اساس عکس‌های درز کرده به نظر می‌رسد طراحی خارجی این خودرو شبیه به موستانگ شلبی GT350R باشد و قیمت احتمالی موستانگ شلبی GT500 باید بیشتر از مدل‌های GT350 و GT350R باشد یعنی بالاتر از ۶۵ هزار دلار قیمت آن خواهد بود. انتظار می‌رود این خودرو در سال آینده رقیب شورلت کامارو ZL1 با قدرت ۶۵۰ اسب بخار و دوج Hellcat با قدرت ۷۰۷ اسب بخار باشد.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا