Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

نگاهی به موتورسیکلت تریومف بون‌ویل بابر با موتور ۱۲۰۰ سی‌سی‌!

وقتی که کارخانه انگلیسی تریومف موتور‌سیکلت جدید بون‌ویل بابر را برای اولین بار به نمایش گذاشت با انتقاد و تحسین‌های زیادی از سراسر جهان روبرو شد. تریومف سه سال برای طراحی این موتورسیکلت وقت گذاشت و ‌هم‌چنین تمام امکانات را در اختیار گروه طراح قرار داد زیرا این برند انگلیسی موتورسیکلتی می‌خواست که میراث بون‌ویل T120 را حفظ کند ولی در همزمان طراحی جدید و بی‌نظیری داشته باشد.

بون‌ویل بابر را می‌توان نسل بعدی بون‌ویل T120 دانست که گشتاور کمتری نسبت به T120 را دارد؛ بعلاوه مجهز به پیشرانه جدید با حجم ۱۲۰۰ سی‌سی دوقلوی تریومف، هشت سوپاپ، مایع خنک کننده با میل‌لنگ ۲۷۰ درجه است که متصل به جعبه دنده ۶ سرعته هست. مخزن سوخت بابر به گونه‌ای طراحی شده که قدرت و گشتاور کمتری را استفاده کند به عبارتی سوخت بهینه برای این موتورسیکلت در نظر گرفته شده‌است.

ba8i2159

 

دو حالت رانندگی برای این موتورسیکلت ارائه شده: در جاده‌های خشک و گرم و دیگری در جاده‌های بارانی و مرطوب؛ یکی دیگر از نقاط قوت این موتورسیکلت سوخت بهینه ۴ لیتر بنزین در هر ۱۰۰ کیلومتر است. زین با حک برند تریومف در پشت آن از جنس آلومینیوم بوده که قابلیت جابجایی به بالا و پایین، جلو و عقب را دارد اما باید خاطر نشان کرد این موتورسیکلت تک نفره هست. صفحه نمایشگر جلوی راننده نیز قابلیت تنظیم ارتفاع برای راحت‌تر خوانده شدن را دارد.

img_9190

از دیگر ویژگی‌های تریومف بون‌ویل بابر: ارتفاع زین از سطح زمین حدود ۷۰ سانتی ‌متر، حجم باک ۱۱ لیتر با نشان برند کارخانه، وزن خالص ۲۲۸ کیلوگرم، پهنای لاستیک ۳.۵ اینچی، فاصله بین دو محور ۵۹.۴ اینچ، زاویه ۲۵.۸ درجه فرمان با محور جلو و چراغ‌های تمام LED را می‌توان ذکر کرد. در آخر قیمت پایه مدل ۲۰۱۷ این موتورسیکلت حدود ۱۰۵۰۰ پوند است که با پرداخت ۱۵۰۰ پوند بیشتر بابر Quarter Mile یا با پرداخت ۱۶۱۰ پوند بابر Old School را می‌توان خریداری کرد. برای دیدن تیزر این موتورسیکلت اینجا را کلیک کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.