مکمل بنزین
خبر

شاسی‌بلند جدید هوندا برای بازارهای آسیایی

کمپانی ژاپنی هوندا در حال برنامه ریزی برای معرفی کانسپت جدید یکی از محصولاتش در نمایشگاه اتومبیل اندونزی است. تنها تصویر منتشر شده از سوی هوندا نشان می‌دهد که BR-V با بهره‌گیری از زبان طراحی این کمپانی، با ظاهری شیک و لبه‌هایی تیز معرفی می‌شود. ظاهر جلوی این خودرو از چراغ‌هایی کشیده با یک جلو پنجره زیبا و مشبک طراحی شده و نواری کرومی بالا آن کشیده شده است. قسمت پایین سپر نیز با نواری آلومینیومی تزیین شده است.

honda-br-v-1-640x0

این شاسی بلند زیبا، از یک موتور 4 سیلندر 1.5 لیتری با فناوری i-VTEC بهره می‌برد که می‌تواند تا 120 اسب بخار قدرت و 107 پوند فوت گشتاور تولید کند. سیستم گیربکس دستی شش سرعته به صورت پیش‌فرض بر روی این خودرو وجود دارد و مشتری می‌تواند با پرداخت هزینه جداگانه، آن را به صورت اتوماتیک دریافت کند. هنوز در مورد سیستم‌ها و جزییات بیشتر این خودرو اطلاعاتی منتشر نشده است و هنوز معلوم نیست که این خودرو به AWD عرضه می‌شود یا FWD.

تصویر منتشر شده و کانسپت به حدی دقیق و بی‌نقص است که به نظر می‌رسد این محصول کاملا آماده تولید است. البته هوندا اعلام کرده است که جدیدترین کانسپت خود را، سال آینده تولید و به بازار عرضه می‌کند؛ اما در هیچ بیانیه اعلام نکرده است که این محصول یک Cross Over است یا خیر؟ همچنین محل عرضه این کانسپت جدید نیز هنوز به طور دقیق اعلام نشده است. احتمالا این خودرو برای شمال آمریکا و اروپا آماده خواهد شد.

با این حال، واقعیت این است که هوندا در نظر دارد تا BR-V جدید خود را در قالب یک ماشین ساده و جمع و جور در نمایشگاه خودرو اندونزی، در کمتر از یک ماه دیگر معرفی کرده و سپس از آن در رویداد بزرگ‌تری که در فرانکفورت قرار است برگزار شود، رونمایی کند.

با این حال به نظر می‌رسد برای دیدن جدیدترین شاسی بلند هوندا، باید بیشتر منتظر بمانیم.

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا