مکمل بنزین
گوناگونخبر

انتخاب ایلان ماسک در انجمن مشاوران دونالد ترامپ!

نام ایلان ماسک سئو تسلا در انجمن مشاوران دونالد ترامپ، با وجود اینکه وی یکی از منتقدان ریاست جمهوری منتخب بود، قرار گرفت. چهارشنبه گذشته هیئت امنای تیم ترامپ اعلام کردند ماسک در کنار تراویس کالانیک (سرپرست ارشد اوبر) و ایندرا نویی (سئو پپسی) به عضویت انجمن مشاوران ترامپ پیوستند. ماسک و ترامپ هر دو تا به امروز توانسته‌اند شرکت‌های تجاری میلیاردها دلاری را بسازند و از این نظر نقطه اشتراکی داشته باشند ولی از سوی دیگر ماسک از طرفداران سرسخت محیط زیست و انرژی‌های پاک است و معتقد است که خط مشی تسلا باید در همین راستا باشد بطوریکه با گسترش خودروهای تسلا سعی در تغییر دادن بازار خودروها از سوخت‌های فسیلی به انرژی‌های پایدار و قابل تجدید دارد.

elon_musk_0

از سوی دیگر ترامپ شکاک به تغییر اقلیم هست و در مصاحبه‌های قبلی خود اعلام کرده بود مفهوم تغییر اقلیم اختراع مردم چین است تا به کارخانه‌های آمریکایی آسیب برسانند. قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، ایلان ماسک ترامپ را فرد مناسبی برای این منصب ندانسته بود و از طرفداران هیلاری کلینتون به دلیل سیاست‌های محیط زیستی وی بود.

gettyimages-629844172

روز چهارشنبه چهاردهم دسامبر ۲۰۱۶ در برج تجاری ترامپ، ریاست جمهوری منتخب با سرپرستان تکنولوژی بیشتر از سیلیکون ولی مانند اپل (تیم کوک)، فیس‌بوک (شریل سندبرگ)، گوگل و الفبا (لری پیج و اریک اشمیت)، آمازون و واشنگتن پست (جف بزوس)، آی‌بی‌ام‌ (جینی رامتی)، ماکروسافت (ساتیا نادلا)، اوراکل (سفرا کتز)، تسلا و اسپیسX (ایلان ماسک)، اینتل (برایان کرانیچ) و سیسکو (چاک رابینز) ملاقات کرد. ترامپ ملاقات با این افراد را هیجان‌انگیز توصیف کرد و گفت من اینجا هستم تا به شما کمک کنم و می‌دانم شما در کارتان بهترین هستید و من مفتخرم به داشتن این چنین شهروندانی و ما تلاش می‌کنیم تا با همکاری شما این کشور را به درجات عالی‌تر ببریم.

 

 

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا