Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

تصادف ماشین عروس فراری ۴۵۸ در چین!

برای بسیاری از افرادی که ازدواج کرده‌اند، مطمئنا روز عروسی و مراسم برگزار شده جزء یکی از بهترین خاطرات زندگی آنها محسوب می‌شود. معمولا در روز جشن تمام تلاش افراد این است که همه چیز سر وقت و منظم و از همه مهمتر، به بهترین شکل ممکن انجام شوند. همیشه یکی از جذابترین بخش‌های مراسم عروسی، خودروی انتخاب شده برای جابه‌جایی عروس و داماد و نوع تزئینات آن بوده است. از مدت‌ها قبل رسم شده که برای چنین مراسمی، آقای داماد تمام سعی خود را بکند تا یک مدل به‌روز و گران‌قیمت را مهیا کند. حتی گاهی افراد خودشان ماشین شخصی مناسبی دارند اما ترجیح می‌دهند تا از یک مدل سطح بالاتر استفاده کنند.

ferrari-458-wedding-3

اما تصور اینکه یک اتفاق ناخوشایند و ناخواسته در روز مراسم برای ماشین عروس بیافتد، بسیار دردناک به‌نظر می‌رسد. اگر سری دنباله‌دار تصادفات خودروهای گران‌قیمت در کشور چین را در چرخان دنبال کرده باشید، حتما تا به حال با موارد عجیب و غریب زیادی آشنا شده‌اید. ولی در این مطلب قرار است یکی از به اصطلاح “ضد حال‌ترین” تصادفات را به شما نشان دهیم. یک عروس و داماد چینی که با کلی ذوق و شوق سوار ماشین عروس سوپر اسپرت و گران‌قیمت بودند و می‌خواستند با مانور در مقابل میهمانان همه را سورپرایز کنند، متاسفانه تصادف کرده و لحظات بسیار تلخ و غم‌انگیزی برای آنها رقم می‌خورد.

ferrari-458-wedding-1-660x601

ماشین عروس یک فراری مدل ۴۵۸ بود که در استان گوانگدونگ چین هنگام عبور از یک چهارراه تصادف می‌کند. در تصاویر منتشر شده می‌توان دید که کناره راست این خودرو از جمله، آینه، درب راننده، سیستم تعلیق جلو و مجموعه لاستیک دچار خسارات سنگینی شده‌اند. البته خوشبختانه در این تصادف به کسی آسیبی نرسید و فقط خاطره بسیار تلخی از روز عروسی در ذهن عروس و داماد ثبت شد! اما خودرویی که با این فراری برخورد کرده، یک فولکس‌واگن پولو است که در کشور چین و توسط گروه شانگهای-فولکس واگن تولید می‌شود. این خودرو که در این تصادف مقصر شناخته شده، از قسمت جلو متحمل خسارت زیادی شده است.

ferrari-458-wedding-2a-660x465

به‌طور کلی فراری ۴۵۸ یک مدل بسیار پرفروش در کشور چین محسوب می‌شود که افراد ثروتمند استقبال خوبی از آن داشته‌اند. به همین دلیل آمار تصادفات این مدل نیز کمی بالاتر از دیگر سوپر اسپرت‌های موجود در این کشور است. این نسخه‌ای که بعنوان ماشین عروس استفاده شده بود، هرچند تزئینات جالبی نداشت اما ترکیب رنگ استفاده شده، یعنی رنگ سفید بدنه، رینگ‌های بزرگ مشکی براق، سقف مشکی براق و همینطور صندلی‌های قرمز رنگ (مارون) زیبایی دوچندان را برای آن به ارمغان آورده بود. به هرحال امیدواریم چنین اتفاقی برای هیچ عروس و دامادی رخ ندهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.