مکمل بنزین
گوناگونخبر

شاسی بلند بزرگ و ۷ نفره فولکس‌واگن تیگوآن، میهمان ویژه نمایشگاه دیترویت!

درحالیکه بسیاری از مردم دنیا این روزها خود را برای برپایی جشن سال نو میلادی آماده می‌کنند، اما گروه خودروسازی فولکس‌واگن سخت مشغول آماده سازی خود برای حضور در نمایشگاه بین المللی خودروی دیترویت ۲۰۱۷ هستند. این رویداد خودرویی مهم قرار است از نهم ژانویه سال آینده میلادی آغاز به کار کند و خودروسازان مطرحی از سراسر دنیا به همراه محصولات جدید و دستاوردهای خود در آن حضور داشته باشند.

۲۰۱۸-vw-tiguan-lwb-prototype-1

همانطورکه گفته شد یکی از این شرکت کنندگان فولکس‌واگن خواهد بود که اگرچه به خاطر مسائل پیش آمده در مورد تقلب در اعلام میزان آلایندگی محصولات دیزلی در آمریکا باعث ناراحتی مشتریان شده، اما معرفی یک محصول ویژه برای بازار این کشور می‌تواند کمی از شدت آن کم کند. فولکس‌واگن با انتشار یک تیزر تبلیغاتی کارتونی نشان داده که می‌خواهد از یک نسخه بزرگتر شاسی بلند معروف تیگوآن در نمایشگاه دیترویت رونمایی کند. در این نسخه جدید در مقایسه با مدل معمولی، فاصله محورهای جلو و عقب خودرو حدودا ۱۱ سانتی‌متر افزایش یافته که همین امر منجر به بزرگتر شدن فضای داخلی خودرو و اضافه شدن ردیف آخر صندلی‌ها برای تبدیل آن به یک شاسی بلند ۷ نفره شده است.

۲۰۱۸-vw-tiguan-lwb-prototype-4

فولکس‌واگن این شاسی بلند بزرگ را در آمریکا و چین با عنوان تیگوآن عرضه کرده و چون قرار نیست نسخه معمولی آن در این بازارها به فروش برسد تغییری در آن اعمال نکرده اما در اروپا چون برای فروش هر دو نسخه برنامه‌ریزی شده، عنوان Allspace برای مدل بزرگتر انتخاب شده است. همچنین گفته شده که نسخه ۷ نفره در مقایسه با مدل ۵ نفره، از یکسری امکانات و آپشن‌های جذابتری بهره‌مند شده که به همین دلیل فولکس واگن تاکید بسیار برروی این مورد داشته است. تا به امروز اطلاعات رسمی دیگری از این محصول جدید منتشر نشده اما انتظار می‌رود که پیشرانه‌های استفاده شده در نسخه معمولی تیگوآن، در این نسخه بزرگتر نیز به‌کار برده شوند. البته به دلیل رسوایی فولکس واگن در زمینه ارائه اطلاعات غلط به خریداران نسخه‌های دیزلی، آمریکا ورود تمامی مدل‌های دیزلی این خودروساز را به این کشور ممنوع کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا