مکمل بنزین
گوناگونخبر

حال و هوای اسپرت‌تر بی‌ام‌و X5 با رینگ‌های دست‌ساز ۲۲ اینچی!

همیشه لازم نیست برای اینکه خودروی شخصی خودتان را زیباتر و یا به تعبیری اسپرت‌تر کنید، هزینه‌های بسیار زیادی را متحمل شوید. گاهی با یک تغییر کوچک و هزینه پایین، مثل جایگزینی رینگ و لاستیک اسپرت، می‌توان به نتیجه بسیار خوبی رسید. برخی عقیده دارند که خودروهای امروزی که توسط شرکت‌های مطرح دنیا تولید می‌شوند، از ظاهری جذاب و مناسب بهره برده‌اند و دیگر لازم نیست تغییراتی در آنها ایجاد کرد. یعنی اسپرت کردن خودرو بیشتر باید برای محصولات معمولی و نسبتا قدیمی، مثل پژو ۴۰۵! انجام شود. اما در حقیقت چنین نظری درست نیست.

vossen-bmw-x5-regular-17

زمانیکه موضوع سلیقه و تنوع طلبی مطرح باشد، حتی گرانقیمت‌ترین خودروهای سوپر اسپرت هم نیاز به تیون شدن، چه از لحاظ ظاهری و چه از لحاظ فنی، دارند. شرکت‌های بسیار زیاد و معتبری در سراسر دنیا وجود دارند که درحال فعالیت و تولید لوازم اسپرت برای خودروها هستند. برخی از آنها در چندین شاخه فعالیت دارند و برخی دیگر نیز به صورت تخصصی یک قطعه خاص را تولید می‌کنند. شرکت آمریکایی Vossen یکی از فعالان این حوزه محسوب می‌شود که به‌طور تخصصی به تولید رینگ‌های اسپرت برای خودروها مشغول است.

این شرکت به تازگی یک محصول جدید را روانه بازار کرده که در شاخه برترین تولیدات خود، یعنی سری Precision قرار دارد. درصورتیکه همانند روند قبلی، همه منتظر استفاده از یک خودروی پرچمدار برای معرفی این رینگ‌های جدید بودند، اما Vossen تصمیم گرفته تا با به خدمت گرفتن یک بی‌ام‌و X5 جدید، طرفدارانش را سورپرایز کند. این محصول جدید VPS-302 نام دارد که رینگ هایی در ابعاد ۲۲ اینچی هستند و قابلیت سفارشی سازی آنها برای مشتریان جهت تغییر رنگ وجود دارد.

vossen-bmw-x5-regular-13

علاقه‌مندان می‌توانند این رینگ‌های بزرگ و جذاب را که با طراحی چشم نواز ۵ پره دوتایی با تو رفتگی به سمت مرکز، همراه شده را با رنگ‌های مشکی مات، مشکی براق، برنزی، قرمز و بسیاری انواع دیگر، متناسب با سلیقه و ترکیب رنگ خودروی خود سفارش دهند. مطمئنا این رینگ‌ها به خاطر طراحی ساده و کلاسیک خود نظر خیلی‌ها را به خود جلب خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا