مکمل بنزین
شرایط فروش

آغاز پیش فروش مدل ۲۰۱۷ رنو کپچر از امروز!

شرکت ایران‌خودرو به مناسبت فرارسیدن سال روز ولادت باسعادت پیامبر اکرم(ص)؛ خودروی رنو کپچر ۲۰۱۷ را به فروش می‌رساند. از جمله ویژگی‌های نسخه ۲۰۱۷ رنو کپچر باید به صندلی‌های چرمی،گرمکن صندلی‌های جلو، کنسول میانی صندلی‌های جلو و شیشه‌های دودی اشاره کرد. در این طرح سقف نسخه ۲۰۱۷ رنو کپچر در رنگ‌های سفید و مشکی قابل سفارش می‌باشد. همچینین خریدارن می‌توانند از بین رنگ‌های سفید عاجی،نارنجی،نقره‌ای،خاکستری، قهوه‌ای کاپوچینو،قرمز و مشکی متالیک؛ یک رنگ را به عنوان رنگ بدنه خودروی خود انتخاب کنند.

renault-captur-wave-special-edition7

 سود مشارکت در طرح پیش فروش نسخه ۲۰۱۷ رنو کپچر ۱۹ درصد اعلام شده و متقاضیان باید در هنگام ثبت نام ۵۵ میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت به شرکت ایران‌خودرو بپردازند. همچنین زمان تحویل خودروهای خریداری شده؛ خرداد و تیر ماه سال ۹۶ خواهد بود. شایان ذکر است که ظرفیت ثبت نام برای خرید نسخه ۲۰۱۷ رنو کپچر محدود بوده و متقاضیان تنها باید از طریق اینترنت اقدام به ثبت نام اولیه کنند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو و یا وب‌سایت این شرکت مراجعه کنند.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا