مکمل بنزین
گوناگونتماشاخانه

تیزر جدید مازراتی Quattroporte GranSport را ببینید!

شرکت مازراتی در جریان نمایشگاه ماه سپتامبر پاریس از نسخه فیس‌لیفت Quattroporte و نسخه جدید Quattroporte GranSport رونمایی کرد. همان‌طور که از نام مدل پیدا است، مازراتی از طراحی نسبتا تهاجمی در این مدل بهره گرفته و آن را به ستاره درخشانی در ویدئو جدید تبدیل کرده است.

در ویدئو تازه انتشار یافته، خودرو سدان لوکس Quattroporte GranSport، با جولان در جاده‌های تنگ و پر پیج و خم کوهستانی، قدرت خود را به نمایش می‌گذارد. البته همان‌طور که گفته شد، ویدئو تبلیغاتی است و جای تعجب نداشته که این مدل در ویدئو جذاب به نظر می‌رسد.

در مقایسه با دیگر مدل‌های سدان Quattroporte، نسخه Quattroporte GranSport به رینگ‌های ۲۰ اینچی آلیاژی، لنت‌های ترمز قرمز رنگ، سپرهای اسپرت، فضای داخلی با فرمان اسپرت، پدال‌هایی از فولاد ضد زنگ و صندلی‌های اسپرت مجهز شده است.

نسخه GranSport با پیشرانه ۳.۰ لیتری شش‌سیلندر توربو‌دوقلو می‌تواند خروجی ۴۰۴ اسب‌بخاری داشته و در مدل چرخ عقب محرک یا چهار چرخ محرک به فروش برسد. البته مازراتی نسخه Quattroporte GTS نیز در نظر گرفته که از پیشرانه ۳.۸ لیتری هشت‌سیلندر توربو‌دوقلو ۵۲۳ اسب‌بخاری بهره می‌برد.

به هر حال تماشای ویدئو خالی از لطف نخواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا