مکمل بنزین
گوناگونخبر

نرم افزار لاجیتک، بهترین همراه برای رانندگی شما!

همه ما میدانیم که نباید همزمان با رانندگی، پیامک ارسال کرد. اینکار عاقلانه نبوده و بسیار خطرناک است. بعلاوه از سال ۲۰۱۷ به بعد ارسال پیامک حین رانندگی شامل جریمه و نمره منفی هم میشود. با سیستم بلوتوث داخلی خودرو، دیگر نیازی به لمس گوشی حین رانندگی برای پاسخگویی و ارسال متن “برای شام دیر میرسم” نخواهد بود.

سیستم جدید لاجیتک، بدون نیاز به لمس گوشی در گوشی های هوشمند راه حل این مشکل است.
این سیستم در واقع یک برنامه است و با وصل شدن گوشی شما به سیستم لاجیتک که به خودروی شما نصب شده، فعال میشود. سیستم فوق دو مدل دارد، یکی قابلیت نصب به دریچه خروجی هوا و دیگری قابلیت نصب به روی داشبورد را دارد. سپس گوشی شما با کمک آهنربایی قوی روی آن قرار میگیرد. به محض قرار گیری هرگونه تماس، پیامک، ایمیل، پیام های واتس آپ و فیسبوک اعلام میشود و شما میتوانید آنها را با صدای بلند شنیده و پاسخ را بسادگی بگویید.

تمامی برنامه با صدا تنظیم شده و دیگر نیازی به عدم توجه به جاده و فشار دادن دکمه ای روی صفحه گوشی نخواهد بود. دیگر بجای استفاده دستی از گوشی، شما میتوانید با تکان دادن دستتان درمقابل سنسور سیستم لاجیتک، صفحه کنترل را بیاورید و درخواست پیام نوشتن، تماس گرفتن، پخش موسیقی و یا مسیریابی در برنامه ناوبری را بگویید.

۲

شباهت برنامه ZERO TOUCH به SIRI :
گرچه این دو برنامه بهم شبیه هستند ولی لاجیتک در جاده ها استفاده بیشتری دارد، چون نیازی به نگاه کردن به گوشی و ویرایش متن پیام و یا زدن دکمه ای برای تایید خواسته تان نیست.
این موضوع بسیار مهمی است که با سیستم لاجیتک، زمان دست تکان دادن و خواندن متن پیامک ۰.۳ثانیه خواهد بود. درصورتیکه ارسال پیامک بصورت دستی، نه تنها حواس شما را ۵ثانیه ازجاده دور میکند بلکه نتایج فاجعه باری بهمراه خواهد داشت. رئیس قسمت مشارکت لاجیتک، وادیم کوگان، میگوید: ماموریت ما ایجاد امنیت است. ارسال پیامک حین رانندگی فراگیر شده است و تلاش ما در جهت کاهش احتمال بروز خطر ناشی از توجه نکردن به جاده است.

از کاربردهای جالب سیستم لاجیتک، میتوان به سفارش دادن غذا اشاره کرد. با این برنامه بدون لمس گوشی از قسمت yeld میتوانید غذا سفارش داده و لیست رستوران های نزدیک خود را بهمراه ساعت کاریشان گوش دهید و بدون تماس گرفتن رزرو کنید. اگر کسی با ارسال پیامک بخواهد از موقیت مکانی شما مطلع شود، این برنامه با استفاده از glympse از شما میپرسد که آیا میخواهید زمان و مکان دقیق خود را برایش بفرستید.

برنامه لاجیتک نه تنها برنامه ای کاربردی است، بلکه استفاده از آن بسیار آسان است و نیازی نیست فعال سازی آن را بخاطر بسپارید چرا که به محض متصل شدن گوشی به جایگاه برنامه فعال میشود و همه چیز با صدای شما انجام میشود.

سیستم لاجیتک مثل سیستم کنترل با صدای شما، نیازی به بهروز رسانی ندارد و بدون مراجعه و پرداخت هزینه ای به روز میشود. هم اکنون میتوانید مدل نصب به دریچه خروجی هوا را با هزینه (۴۹.۹۹دلار) و مدل نصب به داشبورد را با هزینه( ۵۹.۹۹ دلار) خریداری کنید. البته سیستم عامل اندروید ۴.۴ OS و یا نسخه آیفون آن در راه است.

از آنجاییکه شما درحال رانندگی ترجیح میدهید حواستان صرفا به رانندگی باشد، خواهان طراحی وسیله ای هستید که تمرکزتان را خیلی کم بهم بزند. با استفاده از این برنامه، دیگر نیازی به پیدا کردن ایستگاه رادیویی و پیام گذاشتن نیست. بنابراین اگر واقعا مجبورید همزمان با رانندگی از گوشی خود استفاده کنید، این سیستم بطور یقین راهکاری ایمن تر و کنترل شده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا