مکمل بنزین
گوناگونخبر

قیمت فراری F50 مشکی بیش از سه میلیون دلار!

اکثر خودروهای فراری F50 با رنگ قرمز تولید شدند و به فروش رفتند؛ از ۳۴۹ دستگاه تولیدی این خودروی اسپرت ۳۰۲ عدد از آن به رنگ قرمز، ۸ دستگاه به رنگ قرمز آلبالویی، ۳۱ دستگاه به رنگ زرد، ۴ دستگاه به رنگ نقره‌ایی و ۴ دستگاه آن به رنگ مشکی بودند که یکی از آنها را شما در عکس بالا مشاهده می‌کنید.

az17_r130_003

جدای از بحث رنگ‌ها، مشخصات فنی این فراری F50 همانند ۳۴۸ دستگاه دیگر تولید شده‌است که به معنی مجهز بودن به موتور ۱۲ سیلندر ۴.۷ لیتری با قدرت ۵۲۰ اسب بخار به همراه جعبه دنده ۶ سرعته دستی (آخرین خودروی فراری که دارای پدال کلاج خواهد بود) است. فراری F50 با داشتن شاسی و بدنه کربن-فیبری و موتور ۱۲ سیلندر roadster می‌تواند حداکثر سرعتی برابر ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت داشته باشد و تنها در کمتر از ۳.۶ ثانیه سرعت خود را از ۰ به ۱۰۰ برساند.

az17_r130_002

دو خودروی مشکی فراری به ایالات متحده آمریکا وارد شده‌اند که یکی از آن‌ها مورد تصادفی است که تعمیر شده و دیگر F50 شماره شاسی ZFFTG46A6S0104092 دارد که تا به حال تصادف نکرده و تقریبا دست‌نخورده و صفر است؛ کیلومترشمار آن ۳۴۰۰ کیلومتر را نشان می‌دهد و دیگر وسایل جانبی آن به هیچ وجه استفاده نشده، سوالی که در ذهن خریدار پدیدار می‌شود قیمت آن چقدر است؟ قیمت تخمین زده شده ۳ الی ۳.۵ میلیون دلار برای حراج بزرگ RM Sotheby’s آریزونا درسال آینده است که انتظار می‌رود با قیمت بالاتری به فروش برسد زیرا تنها ۴ خودروی فراری F50 به رنگ مشکی در سراسر جهان وجود دارد!

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا