مکمل بنزین
گوناگونخبر

بیشترین برندهای خودرو جستجو شده سال ۲۰۱۶ در گوگل!

هر ساله گوگل آماری از بیشترین عبارت‌های جستجو شده بر روی وب‌سایتش را منتشر می‌کند که در سال ۲۰۱۶ میلادی بیشترین عبارت Powerball و بعد از آن دونالد ترامپ (Donald Trump) و در رده سوم برد پیت (Brad Pitt) جستجو شده‌اند. دانستن بیشترین عبارات و اصطلاحات سرچ شده هیجان انگیز است و شما می‌توانید برای دیدن اصطلاحات دیگر سری به گزارش کامل این کمپانی بزنید.

با این وجود چرخان هم مشتاق به دانستن بیشترین برندهای جستجو شده در گوگل است. در سال ۲۰۱۴ میلادی برند فورد در صدر جدول با مدل‌های موستانگ و F-150 قرار گرفت ولی سال ۲۰۱۶ میلادی هوندا توانست قدرت خود را به همه خودروسازان نشان دهد.

imageshandler-ashx-2

بیشتر افرادی که هوندا را جستجو کرده بودند به دنبال مدل سیویک این خودرو بودند، در ایالات متحده آمریکا اکثر کاربران هوندا سیویک تایپ R که وارد این کشور شده بود را سرچ کردند. مرسدس بنز با توجه به خبرهای جالبش درباره هایپرکار و پیکاپ تراک کلاس X در پله دوم قرار گرفت. در رده سوم همانطور که انتظار می‌رفت از آن تسلا شد که با مدل ۳ خود سر و صدای زیادی به پا کرد. مدل ۳ تسلا با قیمت ۳۰ هزار دلاری و در حجم زیاد تولید خواهد شد؛ از طرف دیگر تصادف‌های ماشین‌های خودران تسلا در صدر خبرها بود. در سال ۲۰۱۶ میلادی به ترتیب هوندا، مرسدس بنز، تسلا، لامبورگینی، ولوو، فورد، جگوار، بنتلی، مزراتی و رولزرویس بیشترین برندهای جستجو شده در گوگل بودند.

imageshandler-ashx-3

به نظر می‌رسد بیشتر کنجکاوی‌های کاربران مربوط به شاسی‌بلندهای لامبورگینی، جگوار، بنتلی، مزراتی و رولزرویس بوده که دلیل دیگری برای تقاضای بیشتر بازار برای این خودروها و در نتیجه افزایش تولید خودروهای شاسی‌بلند در میان خودروسازان شده‌است. لیست سال ۲۰۱۶ بسیار متفاوت از سال‌های قبل است بطوریکه دیگر برندهای همچون جیپ، دوج، تویوتا، جنرال موتورز، سوبارو، نیسان و بی‌ام‌و در این فهرست دیده نمی‌شوند. دنیای خودرو به شدت رو به رشد است و هر ساله خودروسازان جهان سعی می‌کنند خود را با تکنولوژی‌های به روز دنیا همراه سازند.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا