مکمل بنزین
گوناگونخبر

درز تصاویری از شاسی بلند جدید F6 هاوال

شرکت هاوال از خودروسازان مطرح چینی بوده که سبد محصولات آن را بیشتر مدل‌های شاسی‌بلند دربر می‌گیرد. به تازگی تصاویری از شاسی‌بلند جدید این کمپانی یعنی F6 فاش شد که طراحی مشابه دیگر مدل‌های کمپانی دارد.

این مدل قرار است طی نمایشگاه شانگهای ماه آوریل سال ۲۰۱۷ رونمایی شده و مدتی بعد راهی بازار چین و دیگر نقاط شود. این شاسی‌بلند در چهار مدل F6 Red Label، F6 Blue Label، F6i Red Label و F6i Blue Label عرضه خواهد شد.

پسوند i به معنای یک مدل کوچک‌تر و اسپرت است که به نظر می‌رسد هاوال برای محصول آینده تدارک دیده است. F6 را باید یک شاسی‌بلند سایز متوسط دانست که می‌تواند رقیبی برای برندهای دیگر از جمله چینی‌ها باشد.

از مشخصات خودرو باید به جلوپنجره مشبک جدید بزرگ، پیشرانه ۲.۰ لیتری توربو با خروجی ۱۹۷ اسب‌بخاری و چندی دیگر اشاره داشت. مدل‌های استاندارد ابعادی ۴۶۰۰/۱۸۶۰/۱۷۲۰ میلی‌متری داشته و فاصله دو محور آن ۲۶۸۰ میلیمتری است. اما مدل i با ابعادی ۴۴۲۰/۱۸۴۵/۱۶۹۵ و فاصله دو محور ۲۶۶۰ میلی‌متری رو به رو است. در طراحی آن به نظر می‌رسد هاوال کمی از H2 شاسی‌بلند الگوبرداری کرده و بخش عقب آن کمی بزرگ‌تر از مدل موردبحث است.

در فضای داخلی شاهد کنسول اصلی نسبتا مدرن هستیم که می‌تواند قابل‌توجه باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر حداقل باید تا سال ۲۰۱۷ و نمایشگاه شانگهای چین به انتظار نشست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا