مکمل بنزین
گوناگونخبر

استخدام ۱۰۰۰ متخصص آی‌تی توسط فولکس‌واگن!

هفته گذشته فولکس‌واگن اعلام کرد بیش از هزار متخصص آی‌تی از شرکت‌های مختلف را به مدت سه سال برای کمک به اجرای برنامه‌های آینده این کارخانه استخدام خواهد کرد. برنامه‌های این کارخانه آلمانی برای مثال شامل پروژه‌های هاچ‌بک و مینی‌ون برقی ID و ورود وسایل نقلیه خودران به بازار جهانی است.

۲۰۱۶-vw-budde-03

فولکس‌واگن احتیاج به متخصص‌هایی با اطلاعات و تجربه قوی در زمینه‌هایی همچون صنعت بازی و تحقیقات در سطح بالا را برای توسعه دادن زمینه‌های کاریی مرتبط با خودروسازی همچون هوش مصنوعی، سری داده، واقعیت مجازی، تولید هوشمند و ارتباطات دارد. نیمی از کارمندان جدید در ولفسبورگ مشغول به کار خواهند شد که مرکز اصلی آی‌تی کارخانه فولکس‌واگن است و نیمی دیگر به استخدام آزمایشگاه‌های آی‌تی این کارخانه در برلین، ولفسبورگ و مونیخ در می‌آیند.

۲۰۱۶-vw-budde-07

کارل‌هینز بلیسینگ (یکی از اعضای هیئت مدیره مدیریت فولکس‌واگن) اعلام کرد: افرادی که علاقه مند و توانایی شکل دادن به صنعت خودرو در آینده را دارند به فولکس‌واگن ملحق خواهند شد. ما احتیاج به افرادی داریم که بتوانند چالش‌های اصلی آینده مانند دیجیتالی کردن، توسعه نرم‌افزار، حمل و نقل برقی، رانندگی و سرویس دهی ماشین‌های خودران را حل کنند. در طی چند ماه گذشته بخش آی‌تی فولکس‌واگن افراد فوق متخصص در زمینه‌های رباتیک، طراحی مراحل، طراحی فکری و تحقیقات هوش مصنوعی را به استخدام خود در آورده‌است.

مارتین هافمن (یکی از سئوهای فولکس‌واگن) در گفتگو با Autocar گفت کارهایی که ما امروزه با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم بسیار متنوع و جالب‌تر از کارهای قبلی هستند. در تیم حمل و نقل جهانی فولکس‌واگن آی‌تی به معنای همکاری بین‌المللی، انجام دادن کارها در زمان کوتاه، گروه‌های خلاق و پیشرفته‌ترین تکنولوژی است.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا