مکمل بنزین
خبر

بازی ریاضی؛ مهم‌ترین اعداد خودرویی هفته!

ما همیشه با اعداد در تعامل بوده و هستیم. به‌ویژه وقتی صحبت از صنعت جذاب خودرو می‌شود، این نکته قوت می‌گیرد. به همین منظور قصد داریم اعداد خودرویی مهم هفته را بررسی نماییم.

۲۰۲۰

تاریخ عرضه نسل جدید سوبارو WRX. نسل فعلی این خودرو در سال ۲۰۱۵ عرضه شد و قرار است در سال ۲۰۱۸ مورد فیس لیفت قرار گیرد. نسل جدید می‌تواند پرشی بزرگ به جلو باشد و احتمالاً برای نخستین بار از قوای محرکه هیبریدی بهره خواهد برد.

subaru-impreza-sedan-concept1
۲۰۰ هزار

قیمت کراس آور کمپانی فارادی فیوچر که با نام رمز پروژه ۹۱ شناخته می‌شود. این دست‌پرورده‌ قدرتمند فارادی فیوچر، قیمتی مشابه تسلا مدل S و X خواهد داشت و انتظار می‌رود در سال ۲۰۱۸ رونمایی شود.

faraday-future-teaser
۶۴۲ هزار

تعداد مینی ون‌های هوندا اودیسه فراخوان شده به خاطر مشکل ضامن در که هنگام تصادف می‌توانست از کار بیفتد. این فراخوان شامل خودروهای تولیدشده بین سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۶ را شامل می‌شد.

۲۰۱۵-۵۸۶۳۷۸۲۰۱۶-honda-odyssey1
۷ میلیارد دلار

میزان بدهی که کمپانی فیات-کرایسلر با آن دست‌وپنجه نرم می‌کند. این موضوع می‌تواند فیات-کرایسلر را وادار به فروش برندهای آلفارومئو و مازراتی برای بهبود اوضاع مالی کند.

alfa-romeo-giulia-quadrifoglio-sets-fastest-blindfolded-lap-record-at-silverstone
۱۶۰۹ کیلومتر

میزان مسافت طی شده توسط لامبورگینی رونتون که تقریباً برابر با ۱۰۰۰ مایل است. این لامبورگینی منحصربه‌فرد، چهره‌ای جذاب و گیرایی داشته و از موتور ۱۲ سیلندر ۶.۵ لیتری تنفس طبیعی بهره می‌برد که آن را تبدیل به یک هیولا می‌کند! انتظار می‌رود این رونتون باقیمتی بین ۱ میلیون‌تا ۱.۴ میلیون دلار به فروش برسد که میزان قابل‌توجهی برای یک خودروی ۱۰ ساله است که هنگام عرضه با برچسب قیمت ۱.۵ میلیون دلار در دسترس بود.

۲۰۰۸-lamborghini-reventon-auction

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا