مکمل بنزین
گوناگونخبر

فیس لیفت کراس اوور مرسدس بنز GLA در راه دیترویت

سه سالی از عرضه کراس‌اوور لوکس شرکت مرسدس بنز یعنی GLA می‌گذرد و حال نوبت به بروزرسانی ظاهری و داخلی این مدل رسیده است. این مدل قرار است با طراحی مشابه بین CLA شوتینگ‌بریک، CLA و A کلاس معرفی شود.

اگرچه اطلاعاتی از طراحی ظاهری آن در دست نیست و حتی در تصاویر جاسوسی با وجود پوشیده بودن بدنه نمی‌توان جزئیات کسب کرد، اما به نظر می‌رسد چراغ‌ها و سپر با تغییراتی همراه باشد. همین داستان در کابین داخلی فیس‌لیفت GLA جریان داشته و افراد می‌توانند مدل را با آپشن‌های اضافی خریداری کنند. انتظار می‌رود در سیستم سرگرمی بروزرسانی حاصل شده و سیستم‌تعلیق در کنار سیستم ترمز با بهبودی‌هایی رو به رو شود. البته ممکن این موضوع درباره نسخه رده‌پایه GLA در کار نبوده و تنها به نسخه‌های رده‌بالا اختصاص داشته باشد.

mercedes-benz-gla-class-refresh-spy-1

مرسدس بنز برای رده‌بالاترین مدل با نام GLA 45 یک پیشرانه ۳۷۵ اسب‌بخاری در نظر خواهد گرفت که از طریق یک موتور ۲.۰ لیتری بنزینی توربوشارژ مشترک با مدل‌های AMG سری A کلاس، تامین می‌شود. در کنار چنین پیشرانه‌ای سیستم چهارچرخ محرک ۴Matic با گیربکس هفت سرعته کلاچ دوگانه قرار می‌گیرد. انتظار می‌رود فیس‌لیفت GLA بتواند ۰ تا ۹۶ کیلومتر برساعت را در ۴.۳ ثانیه سپری کند و به سقف سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعتی برسد.

مرسدس قصد داشته فیس‌لیفت GLA را در جریان نمایشگاه دیترویت به نمایش درآورد. در سال ۲۰۱۶ نقشه راه مرسدس بنز آشکار شد که براساس آن انتظار می‌رفت مدل کوپه GLA سال ۲۰۱۷ معرفی شود و حال باید انتظار یک فیست لیفت بود. بنابراین احتمال می‌رود نسخه کوپه تا سال ۲۰۱۹ از راه نرسد. به هر حال جهت کسب جزئیات کافی تنها باید منتظر نمایشگاه دیترویت حاشیه‎های آن بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا