مکمل بنزین
گوناگونخبر

جک S2 Mini در راه بازار چین

شرکت جک به تازگی کراس‎اوور کوچک S2 Mini را معرفی کرده که بزودی راهی بازار چین می‌شود. این مدل 58 هزار یوان قیمت داشته یک مدل نسبتا متفاوت از Refine S1 به شمار می‌رود. حتی می‌توان این مدل را بهتر از محصولات شرکت BYD نیز دانست و S2 Mini را نباید مدلی کوچک‌تر از S2 محسوب کرد.

ریل‌های سقف S2 Mini جالب به نظر می‌رسد و قوس‌هایی در بخش گل‎گیر مشاهده می‌شود. جک برای S2 Mini یک پیشرانه کوچک 1.3 لیتری چهار سیلندر با خروجی 99 اسب‌بخاری در کنار گیربکس پنج سرعته دستی و سیستم دو چرخ جلو محرک در نظر گرفته است.

فاصله دو محور این خودرو 2390 سانتی‌متری بوده و S2 Mini را باید یک مینی کراس‌اووری براساس جک YueYue Cross به شمار آورد. این مدل که براساس هاچ‌بک YueYue بوده نیز شامل پیشرانه 99 اسب‌بخاری 1.3 لیتری شده و قیمتی 44 هزار یوانی دارد.

YueYue هاچ‌بک جک در مقابل با پیشرانه 1.0 و 1.3 لیتری 68 و 99 اسب‌بخاری همراه است که به ترتیب قیمتی 37 و 45 هزار یوانی دارد. در فضای داخلی S2 Mini می‌توان شاهد تریم مشکی /قرمزی بوده که آن را جوان‌پسند کرده است. یک صفحه‌نمایش لمسی در کنار فرمان اسپرت، S2 Mini را به خودرو کوچک ایده‌آلی تبدیل نمود. صفحه‌نمایش 7 اینچی لمسی به سیستم سرگرمی بایدو CarLife مجهز بوده و از وای‌فای پشتیبانی می‌کند. تریم قرمز/مشکی فضای داخلی جالب به نظر رسیده و آن را با ظاهر خوبی همراه نمود.

لوگوی جک را می‌توان در جلوپنجره مشبک، فرمان و برخی نقاط دیگر مشاهده کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانید به وب‌سایت جک مراجعه کنید.

منبع

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. خیلی تخیلیه
    کرمان خودرو زود بیارش بده ۶۰ ملیون تا مردم بخرن
    واقعا توجیه ساخت خودرو چینی چیه تا یکسال نشده .تولیدش به صفر میرسه
    الان خط تولید ۷۰درصد چینی داخل کشور به صفره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا