Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

میتسوبیشی لنسر از خط تولید خارج می‌شود

کمپانی خودروسازی میتسوبیشی، نخستین بار لنسر را در نمایشگاه دیترویت و حدود 10 سال پیش معرفی کرد. می‌توان گفت علاقه‌مندی به خودرو وجود ندارد که نام لنسر را نشنیده باشد. خودروی چهار سیلندری که توانایی‌های حرکتی بالایی را در قبال مبلغی اندک در اختیار رانندگان قرار می‌دهد.

546b214f6d4b5_-_18_2014_lancer_mr_touring-yirecn-lg

اخیراً یکی از مدیران ارشد میتسوبیشی در آمریکا شمالی، اعلام کرده که این کمپانی قصد خاتمه تولید لنسر را دارد.

پیش از این میتسوبیشی نسخه اولوشن لنسر را از خط تولید خارج کرده بود و حالا نوبت به‌تمامی مدل‌های لنسر رسیده است. ظاهراً این تصمیم پس از افت فروش 19 درصدی و نزدیک به 14 هزار واحدی لنسر در آمریکای شمالی گرفته‌شده است.

mitsubishi-lancer-interior-1
حالا به‌جای رده خودروهای سدان، میتسوبیشی تمرکز خود را بر روی کراس اورهای خود قرار می‌دهد، جایی که بازار عطش فراوانی برای آن نشان می‌دهد. در همین راستا میتسوبیشی به‌زودی از نسخه جدید ASX و آوت لندر رونمایی خواهد کرد.

باید بخوانید: خداحافظی با میتسوبیشی لنسر با عرضه جدیدترین نسخه 2015!

به‌علاوه موارد فوق، میتسوبیشی در حال کار بر روی کراس اوری برای رقابت با نیسان قشقایی است. خودرویی که بین دو مدل آوت لندر اسپرت کوچک‌تر و آوت لندر معمولی که بزرگ‌تر است، قرار می‌گیرد. طبق گفته این مدیر ارشد میتسوبیشی، کراس آور جدید از موتور توربوشارژ به همراه تکنولوژی‌های فراوان بهره برده و در سال 2018 معرفی خواهد شد.

به نظر او، محصول آینده میتسوبیشی بهترین خودرویی است که کمپانی تاکنون تولید کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.