مکمل بنزین
گوناگونخبر

نسخه کابریولت آئودی S5 در نمایشگاه خودرو دیترویت به نمایش عمومی درآمد!

اولین بار آئودی S5 در پوشش کوپه در کنار مدل A5 سال ۲۰۰۷ به نمایش درآمد، دو سال بعد در نمایشگاه خودرو فرانکفورت آئودی S5 هاچ‌بک اسپرت با پنج درب در کنار نسخه کابریولت را معرفی کرد و هر دو این مدل‌ها را سال ۲۰۱۰ وارد بازار کرد. در سال ۲۰۱۳ تکنولوژی‌های جدید و موتور قوی‌تری را در نسخه کابریولت قرار داد. در ماه نوامبر سال ۲۰۱۶ میلادی عکس‌های جدید از نسل جدید آئودی S5 کابریولت را منتشر کرد و حالا نوبت به نمایش عمومی آن در نمایشگاه خودرو دیترویت رسیده‌است. نسل دوم آئودی S5 کابریولت نسبت به نسل قبلی کمی بزرگتر و کشیده‌تر، داخل کابین پر از گجت‌های مختلف، پیشرانه قوی توربو شش سیلندری، فنربندی به روزرسانی شده عقب خودرو و سیستم‌های جدید برای راحتی و ایمنی است.

Audi S5 Cabriolet

کابریولت S5 جدید مجهز به موتور شش سیلندر ۳.۰ لیتری، قدرت ۳۴۹ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۳۶۹ پوند-فوت می‌تواند تنها در ۵.۱ ثانیه سرعت خود را از ۰ به ۱۰۰ برساند؛ حداکثر سرعت این خودروی دو درب به ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. طراحی داخلی این خودرو همانند مدل A5 شامل نمایشگر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی جلوی داشبورد راننده برای نشان دادن اطلاعات، نمایشگر ۸.۳ اینچی دیگر با رزولوشن ۴۸۰*۱۰۲۴ با قابلیت اتصال به اینترنت، دی‌وی‌وی پلیر، فلش مموری ۱۰ گیگابایتی و پورت‌های یو‌اس‌بی برای اتصال به دیگر دستگاه‌ها وجود دارد.

Static photo, Colour: Misano red
Static photo, Colour: Misano red

چرخ‌های استاندارد ۱۹ اینچی از جنس آلیاژ آلومینیومی با صندلی‌های چرم و دوخت اسپرت دارای قیمتی معادل ۷۰۰۰۰ دلار دارد که به نظر کارشناسان قیمت بالای آن نقطه ضعف ولی قدرت بالا، وزن سبک، فنربندی به روز شده و تکنولوژی‌های زیبا می‌تواند نکات قوت S5 کابریولت باشد. این خودرو در بازار می‌تواند رقیبی برای خودروهای بی‌ام‌و سری ۴ و اینفینیتی Q60 باشد.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا