مکمل بنزین
گوناگونخبر

لکسوس مدل‌های جدید LS، کانسپت UX را برای نمایشگاه دیترویت آماده می‌کند!

در حالی که تنها چند روز تا شروع نمایشگاه اتومبیل دیترویت 2017 باقی مانده ، کمپانی لکسوس حضور خود در این نمایشگاه را اعلام کرده است.

این کمپانی تنها طرحی از‌ اتومبیل‌ خود را برای این نمایشگاه ارائه داده است که اسکلت و قسمت جلوی اتومبیل را به نمایش می‌گذارد. نسل جدید LS بعد از 28 سال حضور جهانی خود را در دیترویت جشن می‌گیرد.

لکسوس چهره جدید سواری خود که کمی شبیه به کوپه است را به نمایش می‌گذارد؛ به علاوه این اتومبیل یک خودرو لوکس دیفرانسیل عقب، به نام GA-L، است که تشابهاتی را با LC به اشتراک گذاشته است.

LS از کمپانی لکسوس در نمایشگاه 1683 متر مربعی space حضور پیدا کرد که همان کانسپت UX به شمار می رود. این اتومبیل یک کراس‌اوور جمع و جور است که مستقیما از نمایشگاه اتومبیل پاریس به ایالات متحده منتقل می‌شود. این کانسپت قابلیت جابه‌جایی چهار سرنشین را دارد، در شمال فرانسه طراحی شده است، و در نهایت جایگزین CT200h خواهد بود.

از میان 14 اتومبیلی که لکسوس در نمایشگاه دیترویت ارائه داده است، LC جدید در نمایش نهایی وارد میدان می‌شود. کانسپت صندلی کینتیک که تجربه راحت‌ترین سواری عمرتان را در اختیارتان قرار خواهد داد نیز در لیست این برند قرار گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا