مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویری از آئودی A3 کانورتیبل با سه ردیف صندلی!

به‌جرات می‌توان گفت آئودی A3 XXL کانورتیبل یکی از عجیب‌ترین اتومبیل‌هایی است که یک شرکت مطرح در این زمینه ساخته، گرچه شاید عملی نباشد!

audi-a3-xxl-cabriolet-01
Audi A3 XXL Convertible

بر اساس تصاویر اختصاصی که Autoguide از کارخانه اینگلاشتاد آئودی منتشر کرده، شروع ساخت آئودی A3 XXL کانورتیبل از دو عدد A3 کانورتیبل دو درب بوده است. آئودی نسبت به مدل اصلی 4 درب اضافه کرد، همچنین جلو یک اتومبیل را به عقب اتومبیل دیگر افزود تا جای کافی برای 8 سرنشین را مهیا سازد. آئودی برای تولید انبوه A3 XXL هیچ‌گونه برنامه‌ای ندارد، اما ممکن است این اتومبیل به یک شرکت تاکسیرانی فروخته شود. تصور کنید چنین اتومبیلی از سراشیبی خیابان گیشا (نصر) پایین برود!

audi-a3-xxl-cabriolet-02
Audi A3 XXL Convertible

آئودی A3 XXL توسط 3 کارمند آئودی به همراه تیمی از مهندسین و کارگران ماهر ساخته شده است. فرمان پذیری محور عقب که به این اتومبیل اضافه‌شده، سبب می‌شود تا A3 XXL بتواند در پیچ‌ها بهتر گردش انجام دهد. این اتومبیل شرایط قانونی برای تردد در خیابان را ندارد و سقف آن به‌اندازه کافی نیست، همین عوامل سبب می‌شود تا به خیابان‌ها نیاید و به خاطرات سپرده شود.

audi-a3-xxl-cabriolet-03
Audi A3 XXL Convertible

آئودی A3 مدل 2016 که قرار است در آمریکا عرضه شود، اتومبیلی دو درب خواهد بود. این اتومبیل با یک موتور 1.8 لیتری توربو 4 سیلندر که قدرتی معادل 170 اسب بخار تولید می‌کند، عرضه خواهد شد. اما مدل قوی‌تر آن از یک موتور 2 لیتری توربو 4 سیلندر 220 اسب بخاری بهره خواهد برد.

audi-a3-xxl-cabriolet-04
Audi A3 XXL Convertible

A3 XXL می‌خواهد نشان دهد که آئودی در انجام هر کاری تواناست. کسی چه می‌داند، شاید زمانی چنین اتومبیل‌هایی به‌عنوان یک چیز عادی شناخته شوند!

متین نصیری

نویسنده چرخان و آی‌تی‌رسان، شیدای موتوراسپورت :)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا