مکمل بنزین
گوناگونخبر

رژه باشکوه و رنگارنگ مک‌لارن به مناسبت سال جدید میلادی!

کمپانی بریتانیایی مک‌لارن به مناسبت ورود به سال جدید میلادی، یک رژه مخصوص و البته رنگارنگ از خودروهایش را به نمایش گذاشت. این مراسم با مشارکت نمایندگی آسیایی این شرکت در کشور چین و در شهر هنگ‌کنگ برگزار شد. برای اینکه این رژه متفاوت‌تر و درعین حال به یادماندنی‌تر از نمونه‌های برگزار شده دیگر باشد، تعداد 50 دستگاه از مدل‌های مختلف مک‌لارن در رنگ‌های بسیار جذاب و خیره کننده در یک مسیر 32 کیلومتری، که از مناطق شهری و مدرن شروع و به آکادمی گلف و تنیس معروف این شهر ختم شد، با نظم و آرایشی مثال زدنی حضور داشتند.

mclaren-new-year-parade1

در این رویداد که با عنوان رژه سال نو میلادی مک لارن شناخته می‌شود، نسل‌های مختلفی از سوپر اسپرت‌های مک لارن عرض اندام کردند که بعنوان نمونه می‌توان به مدل‌هایی همچون MP4-12C، 625C، 650S، 570S، 570GT، نسخه محدود 675LT کوپه و 675LT اسپایدار اشاره کرد. مدیرکل نمایندگی هنگ‌کنگ، آقای آلن اینگ، که از حضور 9 ابرخودروی مدل محدود 675LT در این گردهمایی و رژه شگفت زده شده بود، برگزاری چنین مراسمی را باعث افتخار شرکت مک‌لارن و این نمایندگی دانسته و از تمامی شرکت کنندگان و مالکان این خودروها که با حمایت جدی و پشتیبانی خوب خود باعث باشکوه‌تر شدن آن شدند، از صمیم قلب تشکر و قدردانی کرد.

mclaren-new-year-parade3

نمایندگی هنگ‌کنگ مک‌لارن حدودا 5 سال پیش شروع به کارکرده و در این مدت برنامه‌های تبلیغی متنوع و جذابی را تدارک دیده اما این رویداد، بهترین و به یادماندنی‌ترین آنها محسوب می‌شود. سال 2016 میلادی برای شرکت مک‌لارن بسیار خوب و مثبت سپری شد چراکه به یک رکورد فروش باورنکردنی دست یافت. این شرکت سال گذشته در مجموع 3286 خودرو در سراسر دنیا به فروش رساند که در مقایسه با سال 2015 میلادی، میزان 99.6 درصد افزایش داشته است. در این بین سهم منطقه آمریکای شمالی مک‌لارن، با فروش تعداد 1139 دستگاه خودرو، از همه بالاتر بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا