Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

بوگاتی تصاویری از طرح مفهومی Vision Gran Turismo را نشان داد

Vision Gran Turismo

کمپانی بوگاتی به‌تازگی، دومین تیزر تصویری از خودروی مفهومی خود را که در نمایشگاه فرانکفورت موتور 2015 معرفی خواهد کرد، منتشر کرده است. تصویری که پیش‌تر از این خودرو در هفته‌های پیش منتشر شد، یکی از دریچه‌های هوای خودروی تازه بوگاتی را نشان می‌داد.

این کمپانی در دومین تیزر تصویری خودروی مفهومی خود، به‌نظر می‌رسد بخشی از طراحی پیچیده بال عقب آن را به نمایش گذاشته‌است. می‌توان احتمال داد که جنس آن، از فیبرکربن باشد و بوگاتی، آن را با رنگ‌های پرچم‌ فرانسه پوشانده.2Vision Gran Turismo

این طرح مفهومی به‌طور اختصاصی برای بازی ویدیویی Gran Turismo 6 طراحی شده است و بوگاتی اعلام کرده که به این خودروی بدون نام، هیچ‎گونه چراغ سبزی برای تولید نشان نخواهد داد!

رئیس تیم طراحی بوگاتی توضیح می‌دهد:

با درنظرگرفتن ماهیت پروژه، ماشین مفهومی ما برای ‘Vision Gran Turismo’ بسیار اغراق‌آمیز و عملکردگرا خواهد بود. با این‌حال، زبان طراحی در حال مترقی (این محصول) نشانه‌هایی تاثیرگذار را از راهی که تیم طراحی بوگاتی در طی چند سال آینده طی خواهد کرد، ارایه می‌دهد.

با چرخان بمانید؛ در هفته‌های آینده، طرح مفهومی بعدی بوگاتی نشان داده خواهد شد و تصاویر زنده آن را می‌توانید در تاریخ 15 سپتامبر از همین سایت، مشاهده فرمایید. لازم به‌ذکر است گیمرها می‌توانند این خودرو را چند روز پس از معرفی، دریافت نمایند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.