Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

KX7 شاسی بلند ارزان قیمت کیا در راه چین

به تازگی تصاویر جدیدی از شاسی‌بلند KX7 کیا منتشر شده که در رنگ قرمز بوده و از جلوپنجره مشبک جمع و جوری بهره می‌برد. K7 شاسی‌بلند پرچم‌دار کیا برای بازار چین است که در مارس سال جاری در این کشور عرضه می‌شود.

 KX7 یک شاسی‌بلندی براساس سورنتو فعلی بوده که نسبت به مدل اصلی قیمت کمتری دارد. از آن‌جایی که صادرات و واردات خودرو بین کره‌جنوبی و چین هزینه بسیاری داشته و در این بین کیا تصمیم گرفته به تولید مدل در چین پرداخته و هزینه را کاهش دهد. سورنتو قیمتی بین 230 تا 370 هزار یوآنی داشته و با پیشرانه‌های 2.4 لیتری 188 اسب‌بخاری، توربو دیزل 2.2 لیتری 200 اسب‌بخاری و 2.0 لیتری توربو 241 اسب‌بخاری به فروش می‌رسد. نوع دیزلی تنها در خارج از شهرهای بزرگ به فروش می‌رسد زیرا این نوع خودروها در چنین مناطقی ممنوع هستند.

 KX7 با سرمایه‌گذاری مشترک دانگ‌فنگ-یودا-کیا تولید می‌شود و دقیقا از همان پیشرانه سورنتو بهره می‌برد. این پیشرانه در کنار گیربکس شش سرعته اتوماتیک یا دستی قرار می‌گیرد. مدل همچنین گزینه چهار چرخ محرک خواهد داشت که قیمتی بین 200 تا 300 هزار یوآن دارد. جلوپنجره مشبک KX7 جوان پسندتر شده و بیشتر به نسل سوم سورنتو یعنی مدل 2014 شباهت دارد. در فضای داخلی از مواد اولیه باکیفیت بهره گرفته نشده و مناسب قیمت آن خواهد بود. یک صفحه‌نمایش TFT لمسی 8 اینچی در کنار پنل خوشه ابزار مشاهده می‌شود.

کیا KX7 بیشتر به یک مدل قدیمی شبیه بوده و از آن‌جایی که شرکت کره‌ای برای عرضه مدلی مقرون به صرفه برنامه داشته، بایستی در چین فروش قابل توجهی داشته باشد. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید تا مارس منتظر ماند.

1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    امیدوارم بعد از چین وارد ایران بشه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.